Streda, 25. november, 2020 | Meniny má KatarínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Do miliónového tendra na trnavskú MHD sa nikto neprihlásil, mesto rokuje priamo (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

No preco si

mesto nerobi MHD vo vlastnej rezii, no asi by nebolo ako vyuctovat vsimne.
 
Hodnoť

 

„Stav, keď sa v oblasti poskytovania služieb v autobusovej doprave na Slovensku nesúťaží, a jednotliví dopravcovia nejavia ani elementárny záujem o zákazky verejného obstarávateľa, je pre nás zarážajúci,“

Hmm, take prekvapujuce to asi nebude. Proste ponuka sa nestretla s dopytom...treba zmenit ponuku alebo skusit zahranicne firmy.
 

 

Bročkovci sú komedianti. Dať dopravcovi menej ako pol roka na zabezpečenie vozidiel a všetkého ostatného a potom sa čudovať, že sa nikto neprihlásil.

Minule dali dĺžku kontraktu DVA ROKY, a tiež sa čudovali. Buď sú kúpení Arrovou, alebo veľmi hlúpi.
 

Novinová teória a prax VO

Mesto sa snažilo konečne aspoň o trochu vyrovnané podmienky a samozrejme, ktorá firma by na seba chcela prevziať viac rizika, ako bola zvyknutá. Skôr by sa mali sprísniť "tresty" za neuznané revízne postupy a námietky voči súťažným podkladom. Trochu by to skrátilo proces VO a aspoň na začiatku by sa naplnila štátna kasa. Za každú nauznanú námietku tak pokuta vo výške aspoň desatiny PHZ a zrazu by sa prostredie vyčistilo od špekulantov a vydieračov, čo nemajú reálny záujem o zákazku.

Reálne sa nám začal prejavovať fakt, že posledných 30 rokov nikto reálne neriadil trh práce a jednoducho niet šoferov, mechanikov a iného technického personálu, zato máme kopu sociálnych pracovníkov, právnikov, manažérov, čo nemajú koho manažovať a masmediálnych komunikátorov, čo nemajú čo odkomunikovať resp. ak náhodou aj niečo budúcim zákazníkom nasľubujú nemá to v realite kto urobiť.

P.S. aj Ariva je zahraničná firma.
 

 

Sutaz je celounijna. Zahranicnym firmam nikto nebrani sa prihlasit.
 
Hodnoť

 

Ariva nech radšej prestane blbnuť a zapojí sa do integrovaného systému.
 

Oni odchadzaju

Z ciech aj od nas. Cuvaju z Mhd. Ze maju odist aj z Nr kraja. Vsade predavaju majetky a osklbavaju soferov. Chcu sa venovat viac dialkovym linkam ako ma Flexibus.
 
Hodnoť

Predhistoricke autobusy v Trnave

som videl v Nemecku v roku 1969, to co tam jazdi nezodpoveda ziadnemu standartu v Europe, nanajvys v niektorej krajine v Afrike!!! Nie jazdny poriadok, ale nalada, vola soferov urcuju cas na tratiach.Ze ARRIVA plati mizerne platy je viiet na zlozeni soferov tejto spolocnosti. Cast nerozumie tomu, na co sa ho cestujuci pytaju.. Jedna velka "hanba" pre magistrat! Chodniky pre chodcova su vacsinou hned vedla jazdnych drah aut, cyklisti su "chraneny pred vyfukovymi plynmi na ich cestach daleko od aut!!! Ved tie stare "herky " nesplnaju ani najzaklladnejsie predpisy o ochrane cestujucich !!!
 

lary fary talafatky

Stare herky? Myslis tie nizkopodlazne autobusy na stlaceny zemny plyn?
 
Hodnoť

 

Imbecyilizmus na ntu - tak sukromnym firmam sa tu z eurofondov zafinancuju nakupy autobusov aby ich obratom poskytli mestam za trhove ceny. Tomu sa hovori kohezna politika stieranie regionalnych rozdielov europska komisia nic nevidi
 
Hodnoť

 

to naozaj musim byt v MAD wifi ?? Zbytocna poziadavka a navysena cena...
 


Už ste čítali?