Nedeľa, 15. september, 2019 | Meniny má Jolana

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Medzi Trnavou a Bratislavou by vlaky mohli chodiť každé tri minúty (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

každé 3 minúty ? to je akurát

rampy už osadíme napevno dole
spúšťajú ich 1 min pred príchodom vlaku.....+ min ide vlak a za ľ min už treba zase dávať dole....

kašlať na vodičov.....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

si kompletny???
ved trat REKONSTRUOVALI a nikde sa nekrizuje s cestou, vsade su podjazdy !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To som teda nevedel

Ale da sa to aj normalne povedat...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dá sa to normálne napísať, ak by to bola reakcia na normálne napísaný príspevok -:)))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Taky ako tvoj ?

Uplne od veci s priblblym smajlikom?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

rovnako od veci/k veci, ako ten tvoj
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Plánuje sa rekonštrukcia trate Leopoldov - Nitra, nie Trnava - Bratislava, treba si lepšie prečítať článok.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

aj príspevok, na ktorý reaguješ, by bolo dobré lepšie si prečítať -:)))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A v ktorom storoci zacnu ZSR realizovat

A v ktorom storoci zacnu ZSR realizovat rekonstrukciu trate Leopoldov-Nitra-NZ na nejaku solidnu uroven? Aspon na 120 km/hod. s elektifikaciou....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Koľko je rámp medzi Bratislavou a Trnavou? Ak ma pamäť nemýli (predvčerom som išiel BA-TT osobákom aj rex-om) až po Žilinu, s výnimkou úseku PU-PB, je ich menej, než v Trenčíne. Pritom v Trenčíne je len jedna sada rámp na starej chynoranskej trati.

Každopádne každé 3 minúty bude zaujímavé, keďže treba pomedzi to napchať aj vlaky z Trenčína, Žiliny a Košíc, plus nejaký ten nákladný vlak.
Skôr by mali zvýšiť 307 miestnu kapacitu regionálnych jednotiek. Bežný rýchlik má o takmer 200 miest na sedenie viac.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ono si tú správu netreba vykladať tak, že teraz medzi TT a BA pôjde vlak celý deň každé 3 minúty. Môže sa však skrátiť čas najskoršej následnej jazdy ďalšieho vlaku. Úprava môže pomôcť v znížení meškaní, keď napríklad osobák čakajúci na zmeškaný rýchlik, ktorý ho "obieha", bude môcť byť vypravený po jeho odchode už o tri minúty a nie čojaviem osem...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

o akej trati rozpravaju? ved trat medzi ba a tn je nova, zrekonstruovana, elektrifikovana
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale "semafor" je tam kazdych cca 7 kilometrov. To znamena, ze tratovy oddiel, ktory moze byt obsadeny len jednym vlakom v jednom smere, ma 7 kilometrov. Pri vtedajsej modernizácií este nebolo vraj technicky mozne napchat do trate viac semaforov. Dnes uz to mozne je, tak sa to dorobi a nasledny vlak tak nebude musiet cakat, kym vlak pred nim opusti ten 7 kilometrov dlhy oddiel, ale pocka si, kym opusti ten uz len kilometrovy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak nebudu mat vsetky vlaky prechadzajuce tou tratou ETCS, tak to nebude dostatocne bezpecne.
A zavedenie ETCS-L2 zlepsi priepustnost trate.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To bude už koľká štúdia o realizovateľnosti prestavby trate Leo - Nitra? Lebo posledných 15 rokov nečítam nič iné ako len zámery a štúdie.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?