Rýchlostná cesta R1 medzi Trnavou a Sereďou je po skončení výstavby protihlukovej steny už prejazdná bez obmedzení.
...
Protihluková stena na D1 je hotová, ľudia si ju pochvaľujú Rýchlostná cesta R1 medzi Trnavou a Sereďou je po skončení výstavby protihlukovej steny už prejazdná bez obmedzení. wat da...? brigadnici uz nerozlisuju medzi R1 a D1?Pracujú v SME cvičené opice?
Keď si v poslednom čítam nadpisy článkov v SME, tak mám dojem, že v redakcii pracujú buď cvičené opice alebo žiaci prvého stupňa ZŠ. Toľko chýb priamo v nadpisoch sa len tak nevidí. Ako aj v tomto - D1 či R1 - cvičenej opici je to jedno - hlavne že je správne "politicky korektná"...Neuveritelne
V Japonsku postavia za 2.5 roka 200km diaľnic a u nás 2km protihlukovej steny.Za tie peniaze
Mily smeracik. Za tie peniaze co sa tu ukradli na dialniciach od roku 1993 by sme mohli mat postavnu severnu, juznu cestu a este aj Bratislavske metro ktoreho jedna trasa by koncila az v Trnave. Najviac penazi vyryzoval Strapaty a Janko Figelovie.idealny scenar
Idealny scenar je ako vo Francuzsku a v dalsich krajinach. Postavi stat a potom to za babku prenajme sukromnej firme s prislubom, ze myto nebude vyrazne drahsie ako dialnicne znamky. Jej, ved to pozname aj u nas. Myto vybera cez Skytoll Jakabovic s Tkacom.Kedy bude protihluková stena
oddeľovať slávnu petržalskú električku od panelákov na Jungmannovej ulici a v jej okolí? Koľajnice sa používaním "nevyjazdili", ako nám obyvateľom bolo sľubované, naopak, škrípe to, buchoce, hrmoce a vydáva neznesiteľné zvuky trenia kovu o kov... Odfláknutá celá stavba električky aj s "ozdobnými" plôtikmi namiesto protihlukovej zábrany. Malo to byť metro, potom polozapustená električka, nakoniec je v jednej časti na násype, teda vysoko nad okolitou zemou. Ale petržalskí papaláši vrátane architekta sú spokojní.