O zvýraznenie dopravného značenia za poštou žiada jej zamestnanec.
TRNAVA. Na náš redakčný mail my.podnety@gmail.com zaslal podnet Daniel, ktorý už niekoľko rokov pracuje ako vodič nákladného auta pre Slovenskú poštu. Už dlhšie ho trápi problém, ktorý sa objavil iba prednedávnom. Riešiť by ho malo vedenie trnavskej pošty.
Úzky vchod a nábeh
Zadný vchod pre nákladné vozidlá z Pekárskej ulice je úzky, vytočiť sa tam dá podľa Daniela iba riadnym nábehom. A ten je možný iba po vyznačenej zebre. Tú však už skoro nevidno, mnohí šoféri sa tvária, že tam žiadna nie je.
„Čoraz častejšie sa stáva, že nemôžem vojsť dovnútra, lebo tam stojí zaparkované auto. A keď niekto práve vystupuje a ja ho oslovím, tak mi odsekne, že žiadnu zebru nevidí. Aj keď tam je,“ posťažoval sa v maile Daniel. Pravidelne vraj volá na mestskú políciu. Prídu, dajú „papuču“, problém to však nevyrieši. „Pýtal som sa hliadky, čo robiť, aby sa to už nestávalo. Povedali mi, že sa mám obrátiť na svoje vedenie a to zasa na radnicu,“ napísal.
Viackrát na to svojich nadriadených upozornil, zrejme bez efektu. Aj napriek tomu, ako sám uviedol, že mu je znemožnený vjazd na pracovisko a tým pádom nemôže vykonávať svoju prácu. Rozhodol sa to preto riešiť cez nás.
Žiadny podnet z pošty nedostali
My sme zistili, že radnica doteraz nezaevidovala žiadnu žiadosť zo Slovenskej pošty ohľadne zvýraznenia zvislého dopravného značenia.
O predmetnej „zebre“ na Pekárskej, respektíve potrebnom zviditeľnení sa dozvedeli až od nás. Miesto krátko na to preverili. „Odbor komunálnych služieb už zadal zvýraznenie dopravného značenia po celej dĺžke Pekárskej ulice,“ potvrdil Pavol Tomašovič, hovorca mesta.
Zároveň dodal, že v prípade takýchto podnetov sa každý môže obrátiť priamo na radnicu. Nemusí to byť ani oficiálnou cestou cez žiadosť. Stačí poslať mail, list prípadne iba zavolať. Všetky podnety podľa hovorcu riadne preveria.