Dizajn, ktorý predáva, je hlavná téma medzinárodnej konferencie Marketing Identity, ktorú už po desiatykrát organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie (FMK) Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave.
TRNAVA. Na Smolenickom zámku sa 4. a 5. novembra na nej stretnú okrem vedeckých pracovníkov a teoretikov z oblasti marketingu aj odborníci z praxe. Počas konferencie fakulta predstaví nový umelecko-vedecký časopis EJMAP, ktorý vznikol na počesť zosnulého pedagóga, fotografa Tibora Huszára.
Nosnou časťou konferencie bude panelová diskusia, do ktorej prijali pozvanie Adam Znášik z reklamnej agentúry Komplot, dizajnér Ondrej Zachar z JaOnMi CreatureS, marketingová riaditeľka SYGIC, a.s., Martina Králová, Milan Jursa z Codes Creative Studio. Okrem hlavnej témy budú účastníci konferencie diskutovať v sekciách. Pozvanie do Smoleníc prijal a s prednáškou vystúpi aj Zygmunt Bauman, svetovo uznávaný poľskobritský sociológ, zakladateľ konceptu postmoderny, ktorý významným spôsobom ovplyvnil slovenskú sociológiu a viaceré spoločenskovedné disciplíny. UCM udelí Baumanovi, ako aj jednému z najcitovanejších chemikov v Poľsku Boguslawovi Buszewskemu čestný doktorát. Buszewski je medzinárodne uznávaný najmä ako odborník v oblasti analytickej chémie a separačných metód.
Súčasťou konferencie bude aj vyhlásenie výsledkov súťaže Granátt - ocenenie za aktivity v oblasti spoločenskej zodpovednosti pre základné, stredné a vysoké školy. Do súťaže, ktorú minulý rok vyhlásila FMK a záštitu nad ňou prevzal minister školstva, sa prihlásilo 38 projektov. Informoval o tom Matúš Stračiak z Kabinetu PR FMK UCM.