TRNAVA. Vo štvrtok 4. apríla sa na pôde Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave uskutoční už piaty ročník doktorandskej konferencie Quo Vadis Massmedia, Quo Vadis Marketing. Stretnutie mladých vedcov slúži na výmenu poznatkov diskusiu ku závažným témam z oblasti médií, marketingu a umenia.
Tradičná a etablovaná konferencia doktorandov predstavuje výbornú platformu na prezentáciu výsledkov vedeckej a výskumnej činnosti študentov doktorandského štúdia. Tí dlhodobo pracujú na projektoch, ktoré majú ambíciu meniť zaužívané vnímanie niektorých praktických a teoretických poznatkov odborov marketingu, médií a umenia.
„Doktorandi sú neodmysliteľnou súčasťou našej fakulty. Spolu s pedagógmi stoja za mnohými pokrokmi a úspechmi FMK. Je preto dôležité, aby sme im ponúkli možnosť koncentrovanej prezentácie a diskusie k odborným témam, ktorým sa venujú v rámci svojich výskumov a praxe,“ povedala dekanka FMK Dana Petranová.
Konferencia Quo Vadis Massmedia, Quo Vadis Marketing tento rok získava medzinárodný charakter. O účasť totiž prejavili záujem kolegovia z Poľska a z Českej republiky. Ďalšou novinkou, ktorá má zjednodušiť účasť vzdialených univerzít a podporiť formy e-learningu, je online sekcia s diskusiou. Online sekcia riadnu konferenciu predĺži až do 12. apríla.
Quo Vadis Massmedia, Quo Vadis Marketing pozostáva z troch sekcií – masmediálnej, marketingovej a umeleckej. Ich garantmi sú vážení a skúsení pedagógovia Fakulty masmediálnej komunikácie UCM.