SMOLENICE. V priestoroch zámku v Smoleniciach budú účastníci medzinárodnej konferencie diskutovať o zodpovednosti v podnikaní.
Cieľom konferencie je zabezpečiť šírenie najnovších vedeckých poznatkov z oblasti marketingu, médií a komunikácie. "Podnikateľská sféra je často kritizovaná, že zanedbáva svoje povinnosti voči vlastným zamestnancom i celej spoločnosti, že negatívne vplýva na životné prostredie a sústreďuje sa na zisk. Našou konferenciou chceme ukázať, že je moderné správať sa zodpovedne. Existujú vynikajúce projekty, ktoré sú príkladom, že zisk možno dosiahnuť aj pri uplatňovaní princípov spoločenskej zodpovednosti. A práve na konferencii im chceme dať priestor. Oslovili sme tých, čo ich implementujú v praxi," uviedla prodekanka pre akreditáciu a externé štúdium na FMK Ľudmila Čábyová.
Účastníci si môžu vypočuť príspevky zástupcov firiem, ktoré získali ocenenie za spoločensky zodpovedné podnikanie. Okrem iných vystúpi Rastislav Bielik zo spoločnosti Bayer, Lucia Tkáčiková z denníka Sme, štátny tajomník ministerstva školstva Štefan Chudoba.
Z oblasti digitálnych médií zaujmú príspevky Juraja Saska z marketingovej agentúry Visibility či Michala Trubana z bratislavskej spoločnosti Websupport. Témami konferencie sú Partnerstvá podnikateľského, verejného a neziskového sektora, Inovácie a vedomostná spoločnosť, Zodpovednosť v médiách a Digitálny marketing udržateľný rozvoj a návrat investícií. V sekcii doktorandov sa bude hovoriť o diškurzoch v masmediálnych štúdiách.
Informovala Lucia Gavaľová z kabinetu public relations FMK.