Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Na mestských weboch hľadajú kultúru aj VZN

Informovanie obyvateľov cez internetové stránky už nie je ničím výnimočným. Na mestských weboch nechýba úradná tabuľa ani kalendár kultúrnych podujatí.

(Zdroj: trnava.sk)

TRNAVA. PIEŠŤANY. HLOHOVEC. Vývesné tabule, v ktorých sa menia potlačené hárky papiera, budú možno čoskoro minulosťou. Počet návštevníkov internetových stránok miest narastá, prichádzajú sem po informácie o aktualitách, kultúrnych podujatiach či všeobecne záväzných nariadeniach (VZN). Do svojich webov radnice investujú, ten trnavský prešiel nedávno kompletnou zmenou. Čísla návštevnosti hovoria, že úspešnou.

„Priemerná mesačná návštevnosť stránky trnava.sk bola pred jej zmenou 100-tisíc klikov. Momentálne, po zmene dizajnu, sme zaznamenali nárast o 20 percent, teda priemerne 120-tisíc zobrazení,“ hovorí Martin Michalík z Mestského úradu v Trnave.

Skryť Vypnúť reklamu

Návštevnosti webu podľa neho pomáha aj zdieľanie aktualít na sociálnej sieti Facebook. „Ak sú ľudia fanúšikmi oficiálnej stránky mesta Trnava a zbadajú na Facebooku zaujímavý link, prekliknú sa na našu stránku, kde si prečítajú viac informácií,“ vysvetlil Michalík.

Ľudí podľa štatistík najviac zaujíma sekcia Aktuality, nasleduje Kalendár podujatí, Úradná tabuľa a Kontakty. Vplyv na klikanosť jednotlivých sekcií má aj obdobie roka. Ak je tesne pred alebo po zasadaní mestského zastupiteľstva, narastie počet ľudí, ktorí sa zaujímajú o návrhy a platné znenia VZN a o materiály k zastupiteľstvu.

Na jar a na jeseň ľudia vyhľadávajú informácie o komunálnom odpade, zaujíma ich aj Tradičný trnavský jarmok či Vianočné trhy.

Návštevníci z Čiech aj Nemecka

Na virtuálnu návštevu kúpeľných Piešťan sa podľa štatistík ich webovej stránky najčastejšie vydávajú Slováci, nasledujú ich Česi, Nemci, Američania, Rakúšania a Briti.

Skryť Vypnúť reklamu

„Na stránku piestany.sk sa 74 percent návštevníkov dostane po tom, ako zadá do vyhľadávača heslo „Piešťany“ . Priama návštevnosť je 19 percent, zvyšok sú sprostredkované prekliky na web,“ hovorí Barbora Piovarčiová z Mestského úradu v Piešťanoch.

Podobne ako Trnava, aj Piešťany sa snažia o čo najväčšiu interakciu s čitateľmi webu. Aj im pri tom pomáha sociálna sieť Facebook. Od začiatku roka si ľudia webovú stránku Piešťan zobrazili viac ako 400-tisíckrát.

„Najnavštevovanejšie na mestskom webe sú sekcie oznamov, kalendár kultúrnych podujatí, ponuka práce v meste či kontakty na Nemocnicu A. Wintera,“ upresnila Piovarčiová.

Stránku si na meste spravujú sami, pripravený je aj jej redizajn.

Občan a Mesto

Na internetovú stránku Hlohovca kliklo v máji 19 372 návštevníkov, júnové čísla boli o niečo nižšie - 17 687 návštevníkov.

Skryť Vypnúť reklamu

Klikanosť na stránke je rovnako ako v Trnave ovplyvnená obdobím roka, podľa toho sa mení aj klikanosť sekcií Občan a Mesto.

„Mesto zabezpečilo redizajn stránky začiatkom roka 2011, prostriedky na tento účel nie sú v najbližšom období plánované. Ročné platby predstavujú sumu 934,02 eur vrátane DPH. Tvoria ich náklady na registráciu a prevádzku domény, balík služieb Štandard+ a automatickú aktualizáciu softvéru,“ povedala prednostka mestského úradu v Hlohovci Eva Lukáčová.

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Hygge ako životný štýl
  2. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  5. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  6. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  7. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  8. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  9. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  10. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 32 713
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 31 242
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 472
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 232
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 825
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 604
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 208
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 839
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 535
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 740
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Trnava - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Trnava

Pre aplikáciu je potrebné zaregistrovať svojej osobné údaje, administrátori na odberovom mieste ich potom načítajú priamo cez QR kód.

1 h

Od 5. januára zaočkovali vo Fakultnej nemocnici Trnava približne 3 500 osôb.

1 h

V priebehu týždňa urobili policajti v Trnavskom kraji viac ako 3400 dychových skúšok.

4 h

Celkový počet doteraz ukončených laboratórnych PCR testov na Slovensku je viac ako 1,6 milióna.

5 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Hudečková je hlavnou odborníčkou na epidemiológiu ministerstva zdravotníctva.

7 h

Už teraz je neskoro, vie tréner Nitry po vyhorení so Šamorínom.

20. jan

Prírodná pamiatka očarí v každom ročnom období.

24 h

Ľad si zmýlili s cestou. Mementom pre všetkých by mali byť tragédie, ktoré sa na Oravskej priehrade stali, no zdá sa, že ľudia sú nepoučiteľní.

19. jan

Už ste čítali?