TRNAVA. Trnava si objednala výskum verejnej mienky, ktorý má poslancom pomôcť pri rozhodovaní o budúcnosti mestských médií. Samospráva vydáva mesačník Novinky z radnice a vlastní obchodnú spoločnosť Mestská televízia Trnava.
Vedenie radnice podľa Pavla Tomašoviča z kancelárie primátora využilo ponuku Univerzity sv. Cyrila a Metoda na výskum verejnej mienky, zameraný na efektívnosť mediálnych výstupov samosprávy. ,,Výsledky by mali pomôcť poslancom mestského zastupiteľstva pri rozhodovaní ako ďalej s mestskými médiami. Veľké diskusie sú predovšetkým okolo Mestskej televízie Trnava,“ povedal Tomašovič.
Mestská televízia Trnava začína byť pre samosprávu pridrahá, poslanci jej v rozpočte na tento rok odsúhlasili pôvodne 122 tisíc eur, na jar televízii pridali ďalších 25 tisíc eur. V mestskom zastupiteľstve sa začalo nahlas hovoriť o neúnosnosti takýchto dotácií. ,,Poslanci sa musia sami rozhodnúť, čo s televíziou ďalej. Možností je niekoľko, pomôcť pri rozhodovaní by im mohli aj výsledky výskumu verejnej mienky,“ dodal Tomašovič.