TRNAVA. Fakulta masmediálnej komunikácie realizuje program na základe poskytnutého nenávratného finančného príspevku z operačného programu Vzdelávanie zo zdrojov Európskej únie.
Jedinečnosť MR spočíva nielen v tom, že sa v študijných programoch iných vysokých škôl v takto špecifickej forme nenachádza, ale že je prednášaný v cudzom jazyku, čo potenciálnym študentom umožňuje zlepšovať si nielen svoje odborné, ale aj jazykové znalosti a byť tak lepšie pripravení pre potreby praxe.
Informovala o tom Jana Matúšová z projektového tímu. "Vytvorenie študijného programu MR má zároveň za cieľ podporu medzinárodnej spolupráce a mobility akademickej obce. Zo zúčastnených bolo 15 študentiek z dvoch poľských univerzít," uviedla Matúšová.
V rámci pilotného overovania pedagógovia UCM prezentovali predmety ako Marketing, Marketingová komunikácia, Public relations, Teória mediálnej komunikácia, Tvorba stratégií komunikácie s médiami, Mediálny výskum, Psychológia médií a Dejiny žurnalistiky.