TRNAVA. Pozvanie Fakulty masmediálnej komunikácie (FMK) Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave naň prijali viacerí slovenskí i zahraniční marketingoví experti.
Cieľom podujatia je zabezpečiť rýchle šírenie najnovších vedeckých poznatkov z danej oblasti a posilniť dialóg odborníkov. "V predchádzajúcich rokoch sme sa venovali problémom prvej vlny hospodárskej a finančnej krízy. Tento rok hľadáme možnosti, ako zlepšiť postavenie Slovenska v regióne, ako zvýšiť konkurencieschopnosť našej ekonomiky a firiem. Poukážeme na príklady z praxe úspešných slovenských podnikov, na to, ako môžu malé firmy i slovenskí spotrebitelia prispieť k rozvoju slovenskej ekonomiky," uviedla dekanka FMK Dana Petranová.
Škála prednášok je rozdelená do piatich odborných sekcií. V prvej, s názvom Nové trendy v marketingovej komunikácii, sa prednášajúci budú venovať technickým otázkam vývoja nových komunikačných kanálov a foriem komunikácie. V druhej sekcii budú prezentované výsledky vedecko-výskumnej činnosti, zameranej na problematiku regionálneho a neziskového marketingu. Pôsobením a úlohou médií v dnešnom dynamickom svete, prinášajúcom mnoho zmien a výziev, sa bude zaoberať sekcia Marketingová komunikácia a media relations. Štvrtá sekcia prinesie nový a autentický pohľad na digitálny svet očami tých, ktorí sa do digitálneho sveta narodili, v sekcii Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie budú môcť doktorandi konfrontovať svoje názory nielen na dôsledky hospodárskej krízy, ale aj na výsledky ich vedecko-výskumnej práce.
Sprievodným programom bude novinka - výstava diel známych slovenských i zahraničných karikaturistov. "Zároveň predstavíme nový pripravovaný študijný program našej fakulty - vzťahy s médiami (media relations), ktorý budú môcť študenti absolvovať v slovenskom alebo anglickom jazyku. Tradične tiež predložíme nové číslo nášho vedeckého časopisu Communication Today," doplnila Petranová. Výstupom z konferencie, dostupným pre verejnosť, bude rovnako ako minulé ročníky aj zborník príspevkov prednášateľov. TASR informovala Natália Mizereová z Kabinetu PR a verejnej mienky FMK UCM.