Propagácia Trnavského samosprávneho kraja bude v rokoch 2011 až 2015 v rukách reklamnej agentúry Progress Promotion. Vo verejnej súťaži bolo jediným účastníkom.
TRNAVA. Rovných 200-tisíc eur by mala dostať v nasledujúcich rokoch reklamná agentúra Progress Promotion Bratislava, spoločnosť s ručením obmedzeným od Trnavského samosprávneho kraja (TTSK). Vyhrala, pretože bola jediným uchádzačom, verejné obstarávanie na návrh a realizáciu výstavných expozícií pre TTSK na vybraných veľtrhoch a výstavách v rokoch 2011 - 2015. Uvádza sa to Vestníku Úradu pre verejné obstarávanie.
Spoločnosť tak pokračuje v spolupráci s krajskou samosprávou. V roku 2009 podľa údajov na sociálnej sieti slovenských podnikateľov foaf.sk, ktorá využíva informácie z daňového úradu, obchodného registra a sociálnej poisťovne, mala s TTSK uzavretú dohodu na zabezpečenie výstavných expozícií na viac ako 317-tisíc eur. Rok predtým získala na verejných zákazkách takmer 390-tisíc eur, kedy okrem TTSK spolupracovala Národnou bankou Slovenska na propagačných materiáloch k zavedeniu eura. Konateľmi Progress Promotion Bratislava sú Miroslav Cích a Vojtech Miklós.
TTSK propaguje región na slovenských i zahraničných podujatiach cestovného ruchu, v tomto roku to už bola napríklad Regiontour Brno i národnom veľtrhu cestovného ruchu v bratislavskej Inchebe.