SMOLENICE. Pre siedme pokračovanie vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu pripravil jej organizátor - Fakulta masmediálnej komunikácie (FMK) Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave tému Dôsledky hospodárskej krízy výzva pre marketing. Konferencia sa od dnes koná na zámku v Smoleniciach.
Cieľom tohto ročníka je reflektovať zmeny v marketingu, vyplývajúce zo súčasnej zložitej ekonomickej situácie a poukázať na riešenia, ktoré prinášajú najefektívnejšie výsledky. Očakávame príspevky, ktoré budú netradične a objaviteľsky analyzovať a hodnotiť sféru komerčného i sociálneho marketingu, uviedla dekanka FMK Dana Petranová.
Program dvojdňového podujatia zahŕňa prednášky a rokovania v piatich odborných sekciách. V sekcii Nové trendy v marketingovej komunikácii sa bude diskutovať o prejavoch vo sfére marketingovej komunikácie s výrazným akcentom na formovanie životného štýlu špecifických cieľových skupín.
V druhej sekcii dostanú priestor výsledky vedecko-výskumnej činnosti zameranej na problematiku regionálneho a neziskového marketingu. O pôsobení a úlohách médií v dynamickom mediálnom priestore sa bude rokovať v sekcii Médiá v čase krízy zodpovednosť a reflexia.
Štvrtá sekcia sa zameriava na prezentáciu výsledkov projektu cezhraničnej spolupráce deviatich krajín Autoklastra Medzinárodnej kooperačnej siete vzdelávacích a výskumných inštitúcií s podnikmi a ďalšími aktérmi automobilového priemyslu.
Doktorandi budú môcť svoje názory konfrontovať v samostatnej sekcii Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie.
Do Kongresového centra Slovenskej akadémie vied v Smoleniciach prišli účastníci zo Slovenska, Českej republiky, Rakúska, Poľska, Maďarka, Talianska, Chorvátska a Fínska.
Sprievodným programom sú výstavy k projektu Autoklaster a k zahraničnej spolupráci UCM s partnerskými vzdelávacími inštitúciami.