TRNAVA. V útulnej predajni na pešej zóne sa v pomerne krátkom čase rozprestrel nový oficiálny fanšop Spartaka. Pri príležitosti jeho otvorenia klub pripravil autogramiádu hráčov. Podpisové kartičky rozdával spolu s Romanom Procházkom, Martinom Raškom, Korom Konem a Patrikom Grossom aj tréner Dušan Radolský.
K fanúšikom predtým prehovorili tí, ktorí majú realizáciu idey fanšopu „na svedomí". „Myšlienku som v hlave nosil dlhšie, samozrejme, cieľom je, aby mali fanúšikovia a klub bližšie k sebe. Máme pripravené množstvo nápadov, ktoré chceme postupne realizovať, ale sme otvorení aj návrhom fanúšikov," povedal Jozef Karaba, ktorý priniesol svoje know-how i konkrétne námety pri vytváraní suvenírov s klubovými motívmi.
Chcú aj predaj cez internet
Pri otvorení fanšopu si fanúšikovia mohli obzrieť pomerne pestré portfólio červeno-čiernych produktov, ktoré sa ešte bude rozširovať. Pribudnúť majú kolekcie oblečenia pre deti i ženy a priaznivcov určite poteší možnosť dať si vyrobiť spartakovský dres s ľubovoľným číslom i vlastnou menovkou.
„Fanúšikovia po oficiálnom fanšope dlho volali, verím teda, že budú s ponukou spokojní. Fanšop bude mať aj svoju internetovú stránku, postupne spustíme aj elektronický predaj," priblížil Karaba.
„Budeme sa snažiť každému vyjsť v ústrety, sme pripravení spracovať vlastné návrhy a množstvo vecí vieme vyrobiť na počkanie. Zárukou kvality by malo byť aj to, že v marketingovej oblasti spolupracujeme aj s futbalovou a hádzanárskou reprezentáciou," doplnil Jozef Karaba, ktorý zároveň zdôraznil, že časť výťažku z činnosti fanšopu pôjde na ďalšiu podporu rozvoja klubu.
Historický okamih...
„Je to doslova historická udalosť, oficiálny fanšop by mal byť samozrejmosťou klubu, ktorí ma takých fanúšikov ako Spartak," poznamenal jeden z prítomných fanúšikov na margo otvorenia predajne.
„Chceli by sme improvizovaný stánok so suvenírmi robiť aj na štadióne počas zápasov, samozrejme, záujem bude asi hlavne o dresy, našou snahou je, aby boli cenovo dostupné pre čo najširší okruh fanúšikov," naznačil marketingový manažér Spartaka Marián Černý.
Hneď môžu fanúšikovia využiť zaujímavú akciu. „Pri nákupe v hodnote viac ako 49 eur v našej predajni sa zákazníkovi po preukázaní lístka z posledného domáceho zápasu Spartaka alebo platnej permanentky cena lístky odráta z ceny nákupu," načrtol Mário Kyjak, majiteľ spoločnosti KYMA Sport, ktorá fanšop prichýlila do svojich priestorov na Hlavnej 42 v Trnave.