TRNAVA. So svojimi 102 izbami a konferenčnými miestnosťami s celkovou kapacitou 900 osôb má ambíciu stať sa centrom konferenčného cestovného ruchu na západnom Slovensku, informovala PR manažérka Petra Šeligová.
Trnavský Holiday Inn vyrástol po troch rokoch výstavby v historickom centre mesta, pričom zhruba v polovici zmenil vlastníka. Podľa pôvodných plánov mal byť hotel otvorený v roku 2008, pričom počítal s investíciou 9 miliónov eur. Po odkúpení prišlo k čiastočnej zmene projektu, na jar tohto roka dokonca pamiatkari využili svoju právomoc a pozastavili načas práce na časti objektu. Súčasťou trnavského hotela Holiday Inn zostal storočný dub letný, ktorý sa dostal v projekte do nádvoria a je jeho dominantou. Na jeho ochranu bol vypracovaný samostatný projekt.
Hotel v Trnave je podľa Šeligovej súčasťou celosvetového redizajnu hotelovej značky Holiday Inn, ktorý spoločnosť oznámila už v októbri 2007 s cieľom vytvoriť moderný imidž značky a zvýšenie kvality vo viac ako 3200 hoteloch po celom svete. Redizajn všetkých hotelov Holiday Inn má byť zavŕšený koncom tohto roka.