PIEŠŤANY. V poradí druhý Aupark na Slovensku je už tri mesiace otvorený. Objekt, situovaný v centre mesta, denne priťahuje množstvo návštevníkov nielen z Piešťan, ale aj širokého okolia.
Pozitívne hodnotenia
„Aupark vnímam pozitívne. Práve takéto niečo chýbalo Piešťanom," myslí si Andrea (30). Rada nakupuje pod jednou strechou, to bolo doposiaľ možné iba v Tescu.
Milanovi (23) sa zasa prostredie nákupného centra nepáči. Chodí tam vraj iba vtedy, keď niečo potrebuje. „Je príliš malý. Chýba mi tam anonymita ako vo veľkom bratislavskom Auparku," tvrdí. Navyše sú tam podľa jeho slov prehnane drahé reštaurácie.
Jeho uznanie si získala iba kaviareň. „Chodí sem veľa ľudí. Niekedy si sadnem iba na kávu a pozorujem ľudí, inokedy si tam dohodnem schôdzku. Minimálne dvakrát do týždňa tu zájdem," hovorí staršia pani.
Nezávislá agentúra TNS uskutočnila reprezentatívny prieskum medzi návštevníkmi Auparku. Takmer tri štvrtiny respondentov deklarovali, že obchodné centrum splnilo ich očakávania.
„Kvantitatívny prieskum ukázal, že tri štvrtiny návštevníkov majú pozitívne dojmy z návštevy tohto nákupného centra" konštatuje Jana Fedorková, z agentúry TNS. Takmer 95 percent opýtaných potvrdilo, že raz do mesiaca nákupné centrum navštívia.
Aupark prejdete za hodinu
Priemerná dĺžka návštevy nákupného centra je hodina a desať minút, dôvodom pre návštevu je najmä nákup oblečenia a obuvi. Okrem ponuky tovarov a služieb ich lákajú aj pravidelné kultúrne akcie.
Podľa prieskumu denne navštívi Aupark až 12- tisíc ľudí, viac ako polovica je z Piešťan Najviac návštevníkov, viac ako sedemdesiat percent, pochádza z domácností bez neplnoletých detí.
Viac ako šesťdesiat percent tvoria ženy, päťdesiat percent zasa ľudia so stredoškolským vzdelaním s maturitou a necelých šesťdesiat je z štvorčlennej domácnosti.