DUNAJSKÁ STREDA. Skúsenosti s kanceláriou prvého kontaktu na Mestskom úrade (MsÚ) v Dunajskej Strede sú dobré. Po piatich mesiacoch fungovania si nové riešenie poskytovania služieb obyvatelia pochvaľujú, povedal mesta Zoltán Hájos.
Riešenia si ľudia pochvaľujú
"Obyvateľov čakajú pracovníci MsÚ za niekoľkými okienkami. Na prízemí vo vestibule budovy sa riešia sociálne a stavebné veci, evidencia obyvateľstva, daňové záležitosti, overujeme podpisy a funguje tam aj pokladňa," povedal Hájos s tým, že 99 percent služieb poskytovaných MsÚ sa nachádza na jednom mieste. "Bezbariérový vstup ocenili hlavne telesne postihnutí občania a mladé mamičky s kočiarmi, predtým svoje náležitosti vybavovali na prvom a druhom poschodí," priblížil primátor a pripomenul, že automatizovaný systém vydávania poradovaného čísla odstránil problém čakania v dlhých radoch.
Zmena úradných hodín počas leta
Pracovníci MsÚ reagujú na každú požiadavku, prijmú každú radu a tak svoje služby priebežne skvalitňujú. "Zmenili sme aj úradné hodiny kancelárie prvého kontaktu, reagujúc tak na požiadavky klientov," uviedol Hájos a zdôraznil, že v letných mesiacoch sú k dispozícii zamestnanci úradu v pracovných dňoch už od pol ôsmej ráno, aby v horúčavách mohli byť občania na kúpaliskách alebo doma.