TRNAVA. Trnavčana Matúša už počas reklamných upútaviek na jednom z 3D predstavení (10. apríla) v Cinemaxe zarazila zlá kvalita obrazu. „Nedalo sa na obraz poriadne zaostriť," vysvetlil. „Prekvapilo ma, že kino predstavenie nestoplo."
Matúš: Kolega mal rovnakú skúsenosť
Z filmu odišiel predčasne, pri odchode z kina sa zastavil u jednej z pracovníčok kina. „Pýtal som sa, či náhodou nemenili značku okuliarov. To poprela, že nejde o problém okuliarov. O technickej chybe však vraj vedia, a snažia sa ju riešiť."
Matúš hneď nato napísal vedeniu kina reklamáciu. Po tom, čo našiel na webovej stránke kina upútavku, že rozbiehajú 3D technológiu aj v kine v Dunajskej Strede, zaslal príspevok, že by si najskôr mali vyriešiť technické problémy v Trnave. „Nato cez facebook reagovali ďalší návštevníci kina, ktorí mali podobnú skúsenosť."
Najviac ho prekvapilo, že aj jeho kolega sa dva týždne po tejto skúsenosti sťažoval na zlú kvalitu obrazu. „Zdá sa mi nefér, že kino na tento problém neupozornilo na svojej webovej stránke."
Cinemax: Vymenili sme desať okuliarov
Cinemax sa pre naše noviny vyjadril, že chyba nebola v premietačke. „Išlo o problém s istou časťou okuliarov," uviedol v maili Ján Mikuš. „Počas daného predstavenia sme na požiadanie vymenili okolo desať kusov." Následné reklamácie riešili náhradou formou voľných vstupeniek, a vrátením finančnej čiastky za zakúpené vstupenky.
Chybné okuliare boli podľa informácií Mikuša stiahnuté z prevádzky 12. apríla a preprogramované servisným technikom.
Tvrdenie proti tvrdeniu
Matúš, ktorý reklamáciu riešil prostredníctvom internetu, sa prísľubu náhrady vstupného a voľných vstupeniek podľa jeho slov dočkal až po niekoľkých vymenených mailoch. „Najskôr tvrdili, že na náhradu nemám nárok. Až keď som napísal, že sa problémom obrátim na súd, zmenili názor. Odškodné som však zatiaľ nedostal."
Mikuš sa k jeho sťažnosti vyjadril nasledovne: „Zatiaľ je v riešení, keďže zákazník sa len vyhráža a nezaslal ani zakúpené vstupenky, ani číslo účtu či adresu. Ťažko sa komunikuje s mailovou adresou, napriek tomu chceme aj túto sťažnosť riešiť."
Matúš oponuje, že vstupenky, ktoré si kúpil cez internet, im poslal hneď v prvom maili.
Cinemax Trnava vraj ďalšie oficiálne sťažnosti nezaevidoval. „Napriek tomu, že v kine je k dispozícii Reklamačný poriadok a možnosť vyplniť podrobný reklamačný formulár," skonštatoval Mikuš.