TRNAVA. Prostriedky z Európskej únie umožnia FMK zrealizovať dva projekty. V prvom prípade - Implementácia nových foriem vzdelávania - ide o spustenie nového bakalárskeho študijného programu v odbore masmediálne štúdiá v anglickom jazyku, druhým projektom je Tvorba a aplikácia e-learningových kurzov. Informovala o tom manažérka fakulty pre publicitu Jana Matúšová.
V prípade Implementácie nových foriem vzdelávania sú cieľovou skupinou projektu mladí ľudia vo veku od 19 do 23 rokov. FMK ponúkne záujemcom jedinečné vysokoškolské vzdelanie, ktoré sa v študijných programoch iných škôl v takto špecifickej forme nenachádza. Zároveň tak flexibilne reaguje na potreby pracovného trhu, keďže ide o pomerne novú oblasť, ktorej sa na školách ešte nevenuje veľa priestoru, dopyt na trhu práce po odborníkoch v oblasti media relations je však vysoký. Druhou pridanou hodnotou pre absolventa je realizácia programu v anglickom jazyku, čím získava oveľa širšie uplatnenie nielen na domácom, ale aj medzinárodnom trhu práce, uviedla Matúšová.
Cieľom projektu Tvorba a aplikácia e-learningových kurzov je implementácia nových foriem vzdelávania do študijných procesov. Zatraktívni sa tak systém vzdelávania v rámci tretieho stupňa vysokoškolského štúdia, kde budú môcť študenti využívať na svoje štúdium moderné techniky a spôsoby.
"Som rád, že FMK sa aj vďaka európskym financiám darí prispôsobovať vysokoškolské vzdelávanie potrebám vedomostnej spoločnosti a umožniť im tak lepšie uplatnenie na trhu práce nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí," povedal dekan Jozef Matúš.