Na vedeckej konferencii v Smoleniciach sa bude hovoriť aj o marketingu a vzťahoch s médiami či chybách pri komunikácii s novinármi.
SMOLENICE. Uvedením nového vedeckého časopisu Communication Today a udelením výročnej ceny Granátové jablko Mariána Matyáša sa dnes na zámku v Smoleniciach začala medzinárodná vedecká konferencia na tému K problémom mediálnej komunikácie. Už piatykrát ju za účasti odbornej verejnosti a študentov pripravila Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Granátové jablko si za výnimočný počin v uplynulom roku z nej odniesla absolventka školy, redaktorka Slovenskej televízie Eva Pribilincová. Cenu, určenú pre študentov, pomenovala FMK po predčasne zosnulom prodekanovi, publicistovi a mediálnom a marketingovom odborníkovi Mariánovi Matyášovi (1978 - 2007).
Cieľom podujatia, ktoré bude pokračovať v stredu 28. apríla, je výmena najnovších teoretických i aplikačných poznatkov z oblasti komunikačného diskurzu v ére nových médií, virtuálnej reality, globalizačných trendov a mediálnej kultúry. Je venované témam ako nové médiá, informačná spoločnosť, kompetencie občana v informačnej spoločnosti či fenomén mediálnej kultúry. Hovoriť sa bude aj o marketingu a vzťahoch s médiami či chybách pri komunikácii s novinármi.
Konferencia UCM je etablovanou udalosťou v kruhoch teoretikov a odborníkov, o čom svedčí vedecká a faktická úroveň príspevkov i účasť renomovaných špecialistov z viacerých oblastí.