TRNAVA. Kandidáti chcú vo volebnej kampani aj využiť rôzne formy prezentácie.
Gábor Gál (Most- Híd) povedal, že z vlastných zdrojov použije zhruba 10.000 eur. Rovnakú sumu dáva na kampaň pre neho a kandidátov za stranu v TTSK ústredie Mostu-Híd. V priebehu kampane využijeme bilbordy, letáky, plagáty, máme tiež objednanú inzerciu v regionálnych novinách a v programe sú aj stretnutia s občanmi, povedal Gál. Dodal, že strana má niečo špeciálne pripravené pre Trnavu, ale zatiaľ si to necháva ako prekvapenie. Podľa Gálovho vyjadrenia budú bilbordy Mostu-Híd rozmiestnené po celom kraji, v severnej časti budú v slovenčine, v južných okresoch dvojjazyčné. Nejaké bilbordy máme dostať ako dar, darcu, samozrejme, zverejníme, dodal.
Kandidát HZDS-ĽS a Agrárnej strany vidieka Miroslav Jureňa predpokladá, že jeho predvolebná kampaň vyjde na zhruba 25.000 eur s tým, že prevažnú časť bude hradiť sám. Mám bilbordy, do domácností pôjdu moje špeciálne noviny, dal som si záležať na internetovej stránke, uviedol. Plánuje aj osobné stretnutia s občanmi. Jureňa dodal, že oproti terajšiemu predsedovi TTSK, ktorý tiež kandiduje, je v tomto smere v nevýhode, lebo on má s regionálnymi médiami uzatvorené rôzne zmluvy, tak moja kampaň bude preto asi drahšia.
Tibor Mikuš (nezávislý) uviedol, že jeho druhá predvolebná kampaň na predsedu TTSK nebude drahšia ako tá prvá, v roku 2005. Počítam tak okolo 20.000 eur, informoval . Dodal, že na usporiadanie politických mítingov nemá čas, pretože je vyťažený prácou. S ľuďmi v kraji sa stretávam štyri roky pri aktivitách, ktoré s regiónom súvisia, povedal Mikuš. Podľa jeho slov počíta v kampani s bilbordmi a plagátmi, ale nie v rozsahu, ako vidno u iných kandidátov. Na financovaní kampane sa bude podieľať Tibor Mikuš, uzavrel.
Gabriel Pavelek (KDH, SDKÚ-DS, SaS, OKS, Misia 21) vynaloží, ako uviedol, asi 7000 eur na svoju predvolebnú kampaň z vlastných prostriedkov. Podľa jeho slov poslanci vložia asi po 1000 eur a ako dodal nejaký malý príspevok, neviem ho presne špecifikovať, išiel aj z ústredia KDH. Dohromady to má byť "maximálne v niekoľkých desiatkach tisícov eur". Pravicová koalícia má pripravené výjazdy do regiónov, s ktorými už začali, využitie inzercie v miestnych printových médiách a pre voličov budú distribuovať aj letáky .