Spoločnosť namiesto budovania novej továrne zvolila variant rozšírenia jestvujúcich výrobných liniek a pridanie ďalšej pracovnej zmeny. Ako sa zmenia náklady a počet nových pracovných príležitostí, nešpecifikovala. Podľa vyjadrenia PSA sa nové parametre projektu v súčasnosti tvoria. V stanovisku spoločnosti sa uvádza, že momentálne preveruje efektívnejší model výroby v Trnave. „Zároveň ostávame verní našim pôvodným záväzkom,“ píše sa ďalej vo vyjadrení. Spoločnosť však potvrdila, že plánovaná produkcia 150-tisíc áut ročne, ktorá bola naplánovaná pre druhý závod, bude dodržaná. To isté má platiť aj o záväzku vyrábať popri modeli Peugeot 207 od roku 2010 nový typ auta. Hovorca trnavskej radnice Pavol Tomašovič skonštatoval, že pre mesto je dôležité, že výroba a jej rozšírenie platí. Mesto podľa jeho slov nepovažuje za problém voľbu inej formy rozšírenia výrobných priestorov. Myslí si, že ak firma našla efektívnejší spôsob ako budovanie druhého závodu, je to jej výhoda. Výstavba fabriky s investíciou 700 mil. eur sa začala v roku 2003. Závod vyrábajúci najnovší model značky Peugeot 207 doplnil jeho dve ďalšie strediská vo francúzskom meste Poissy a v španielskom Madride. V roku 2006 by malo trnavskú továreň opustiť okolo 60 tis. vozidiel, v roku 2007 asi 240-tisíc. Pri plnej kapacite v roku 2008 vyprodukuje závod 300-tisíc áut ročne, za hodinu to bude 55 áut. Momentálne spoločnosť zamestnáva takmer 3 000 ľudí.
SITA