atiť,“ vysvetlila nám Denisa. Jej sklamanie bolo o to väčšie, že počas akcie postupne body odkladala, aby si mohla v závere pokojne vybrať hrnce, ktoré by jej z danej ponuky najviac vyhovovali. „Obišla som všetky trnavské prevádzky BILLA, ale hrnce už v žiadnej z nich nemali. Je to veľmi smutné a cítim sa podvedená,“ dodala, krútiac hlavou nad tým, ako si čosi také môžu obchodníci dovoliť.
„V rámci promočnej akcie bolo celkovo zákazníkom predaných a rozdaných 244700 kusov hrncov, z toho 167706 kusov bolo zadarmo, čo zo stany BILLA bolo spojené s nemalou investíciou. Počas trvania akcie bolo promočnou firmou, ktorá celú túto akciu zabezpečovala a riadila na základe odpredajov dodávky tovaru, týždenne dodávané na centrálny sklad 3-4 kamióny s tovarom. Žiaľ najväčší záujem zo strany zákazníkov bol v posledných týždňoch akcie a stávalo sa, že tovar bol po dodaní na predajňu okamžite rozpredaný,“ uviedla pre MY – Trnavské noviny infomanagerka spoločnosti BILLA v Bratislave Yveta Kadrliaková. Podľa jej slov BILLA akciu z dôvodu veľkého záujmu zo strany zákazníkov o mesiac predĺžila. Vzhľadom na skutočnosť, že neboli uspokojení všetci zákazníci, sťahuje teraz spoločnosť BILLA zostávajúce hrnce zo všetkých svojich filiálok a budú ich následne opäť prerozdeľovať na jednotlivé prevádzky podľa ich potrieb, čím sa budú snažiť uspokojiť požiadavky zákazníkov. Viacero podnetov od nespokojných zákazníkov, ktorí chceli za svoje nasporené body získať hrnce zdarma tak, ako im to sľuboval leták, prišlo aj na Slovenskú obchodnú inšpekciu (SOI) v Trnave. Pre MY – Trnavské noviny to potvrdila vedúca právneho oddelenia SOI v Trnave Miroslava Šimková. „Naši inšpektori preverili situáciu vo všetkých trnavských predajniach spoločnosti BILLA a zistili, že podnety od spotrebiteľov boli oprávnené. V čase kontroly neboli v spomínaných obchodoch k dispozícii zdarma žiadne hrnce,“ vysvetlila Šimková, podľa ktorej SOI zvažuje začatie správneho konania z dôvodu klamlivej reklamy, na základe porušenia ustanovení zákona o reklame.
Renáta Kopáčová