Ak áno, a peniaze vám doma zrovna z hrnca nekypia, akiste ste si tiež odstáli v rade pred pokladňou, aby ste si rýchlo odniesli tých svojich preplatených pár koruniek. Ba predtým ste si ešte poctivo odstáli aj v druhej „šóre“, pred inými dverami, za ktorými sedia pracovníčky, ktoré vaše vyúčtovanie vyhotovili. Aj vy sa čudujete, prečo pokladníčky trvajú na overení a potvrdení preplatku, keď na každom vyúčtovaní je pečiatka a podpis potvrdzujúci jeho správnosť? Dejú sa veci medzi nebom a Zemou...
Aby sme iba nekritizovali, povedzme si, že tento rok už na bráne či výťahu spravovaných domov visel oznam správcu aj s presným rozpisom hodín pracovného času, počas ktorých, ak vás správkyňa s vyúčtovaním nezastihla doma, si môžete poň prísť na SMM. Konečne! Veď kto si má v hlave nosiť ešte aj úradné hodiny? Podľa tohto oznamu vás očakávajú každý deň od siedmej. Ale – horkýže! Mňa napríklad k správkyni Hlbockej v pondelok 12. júna o pol ôsmej ráno vrátnik jednoducho nevpustil. A keď som sa jej na to sťažovala, vrátiac sa do objektu o tri hodiny v pozícii novinárky, poznamenala, že nechcel pustiť ani klienta, ktorý si prišiel po vyúčtovanie a chcel vojsť do budovy spolu s ňou. Takže zasa je čo kritizovať.
Čo na to vedenie SMM? A ako dopadlo tohtoročné vyúčtovanie? Tieto informácie vám prinesieme o týždeň.
Janka Pekarovičová