Tým, že ju dcérska spoločnosť mesta Invest Trnava minulý rok nevyčerpala, bola vrátená späť do štátnej pokladnice. „Z hľadiska rozpočtových pravidiel štátu aj samospráv nemôžu ostať prebytkové rozpočty. Čiže peniaze, ktoré sme vrátili štátu by mali opätovne vrátené na účet mesta. Plus je tam 20 miliónov korún, ktoré budú slúžiť na realizáciu komunikácií spájajúcich už existujúcu komunikáciu s automobilkou,“ dodal Tomašovič. Možnosť, že by sa tieto financie neprečerpali, podľa neho nie je reálna. „Tieto financie by sa do polroka mali minúť, keďže samotná realizácia končí spustením výroby.“
Po podpísaní zmluvy medzi SR , mestom Trnava a PSA Peugeot Citroen sa hľadal legislatívny spôsob ako financovať záväzky vlády voči investorovi ako zaviazanú pomoc štátu. Preto, aby bola naplnená podmienka transparentnosti toku financií, sa peniaze posúvali do rozpočtu mesta a z neho hneď ďalej plynuli do dcérskej spoločnosti mesta. „V prvej fáze to bola najprv Trnava Invest, ktorá mala za úlohu výkup pozemkov a prípravu podmienok pre výstavbu. Teraz je to Invest Trnava, ktorá realizuje veci súvisiace s výstavbou až po komunikáciu.“ Také isté bolo aj rozlíšenie finančných tokov, ktoré na jednej strane putovali na výkup pozemkov a na druhej išli na podporu výstavby závodu.
Petra Nagyová