dársku a Ružindolskú ulicu a naopak, je pritom kriticky hustá premávka najmä v rannej a popoludňajšej špičke.
Riešením nebezpečnej dopravnej situácie bude kruhová križovatka prepájajúca tieto komunikácie. Mesto Trnava na ňu v rokoch 2004 - 2007 vyčleňuje 61 miliónov korún kapitálových prostriedkov. Z nich bude riešená aj úprava mosta cez Trnávku a priľahlé chodníky a zeleň.
Územný plán už s touto úpravou počíta a podklady pre stavebné povolenie boli v rokoch 2004 a 2005 vyriešené majetkovoprávnym usporiadaním pozemkov, až na dva metre štvorcové Slovenského pozemkového fondu. S ním sa realizuje zmluva v tomto mesiaci. Spolu mesto vykúpi 1280 metrov štvorcových v hodnote takmer jeden aj pol milióna korún.
V zóne sa stretáva cesta I. triedy, spravovaná Slovenskou správou ciest, cesta II. triedy, náležiaca do starostlivosti Trnavského samosprávneho kraja a miestne komunikácie, spadajúce pod mesto. Podľa ich správcov a udržiavateľov sú spracované aj projekty a rozpočty.
V rámci územného konania správcovia požiadali, aby im mesto Trnava ako investor odplatne previedlo náležiace stavby a pozemky, a to Správe a údržbe ciest Slovenskej správy ciest a Správe a údržbe ciest Trnavského samosprávneho kraja.
Odporúčanie majetkovej komisie mesta schváliť odplatný prevod za jednu korunu poslanci na svojom decembrovom zasadnutí schválili. Zmluvy o budúcich kúpnych zmluvách podpíšu do konca januára.
„Dostali sme jedno negatívne stanovisko k projektu. Preveríme ho, pokiaľ bude relevantné, bude sa musieť prerobiť dokumentácia. V súčasnosti vybavujeme stavebné povolenie. Potom urobíme realizačný projekt. Ak všetko dobre pôjde, koncom roka môže byť vypísaná verejná súťaž na dodávateľa.,“ povedal pre MY-Trnavské noviny Dušan Béreš, vedúci odboru investičnej výstavby mesta. Informáciu doplnil konštatovaním, že už teraz sa ukazuje, že projekt si vyžiada až 80 miliónov korún.