nčený až v nedeľu 6. novembra. Obyvatelia obytných blokov v blízkosti čerpacej stanice však s novým riešením priestoru nie sú spokojní.
Nové parkovisko má aj závažné nedostatky. Prvým je, že po premiestení autobusovej zastávky do druhej polovice parkoviska musia prímestské autobusy, ktoré predtým iba vybočili z hlavnej cesty, prechádzať celým parkoviskom. Prechádzajú ním však rovnakou rýchlosťou ako autá po súbežnej komunikácii. Druhým negatívom takto riešeného parkoviska je, že z neho existuje jediný východ s prikázaným smerom cez Hospodársku ulicu na najbližšiu križovatku so Študentskou, prípadne Bernolákovou ulicou. Zmenu smeru dopravné značenie vylučuje.
„Mali sme dve možnosti. Spraviť pridružený dopravný priestor, alebo parkovisko úplne zrušiť. Snažili sme sa nájsť ideálne riešenie, zachovať maximálny počet parkovacích miest a súčasne priľahlú zeleň. Mrzí ma, že sme priestor nedokázali doriešiť k spokojnosti všetkých. Policajti, hasiči, zástupcovia krajského úradu i mesta skonštatovali, že prístup je všade zabezpečený. Nemôžeme každému vyhovieť v jeho požiadavkách,“ povedal pre MY-Trnavské noviny pracovník referátu dopravy mestského úradu Milan Hába. Dodal, že sám upozorní kompetentných na SAD, aby dohovorili vodičom, nech obmedzujú rýchlosť na parkovisku. Jazdu vodičov iných dopravných podnikov to však neovplyvní. A kto má po vyjdení z parkoviska cieľ cesty iným smerom, ako je pokračovanie Hospodárskej, spraví naviac minimálne kilometer... Že sa minie viac benzínu? Veď práve na to čaká nové čerpadlo.
- pe -