
Nezávislý prieskum počúvanosti ukázal, že Trnavské rádio za posledné dva roky výrazne narástlo a upevnilo si prvé miesto medzi regionálnymi rozhlasovými stanicami v celom kraji.
Prieskum, ktorý na jeseň 2025 realizovala Agentúra AKO, potvrdil, že rast je viditeľný vo všetkých kľúčových oblastiach.
Trnavské rádio počúva viac ľudí a lepšie ho poznajú
Trnavské rádio si urobilo silné meno. Znalosť značky stúpla o takmer 10 percentuálnych bodov.
V Trnave je Trnavské rádio jednotka. V samotnom Meste Trnava má najviac poslucháčov spomedzi regionálnych rádií a opakovane predbehlo aj celoslovenské rozhlasové stanice. Odstup Trnavského od ostatných rádií je dokonca až 11,7 %.
Počúvanosť rástla najvýraznejšie aj v okolitých okresoch. Napríklad v okrese Hlohovec narástla z 13 % na 18,8 % a v okrese Galanta z 8 % na 12,5 %. Aj v Piešťanoch Trnavské rádio počúva viac ľudí. V Meste Senica má Trnavské rádio nedávno spustenú frekvenciu. Prvé namerané dáta počúvanosti ukazujú 7,5 percentuálneho bodu.

Počúva sa dlhšie a najmä v aute
Trnavské rádio nezískava len nových poslucháčov, ale tí verní ho počúvajú čoraz intenzívnejšie.
Takmer 36 % poslucháčov počúva Trnavské rádio viac ako hodinu denne. Najvyššia miera počúvanosti je sústredená v dopoludňajšom čase (9.00 – 12.00 h), kedy rádio počúva 47,6 % poslucháčov.
Trnavské rádio zostáva hlavným spoločníkom v aute, kde ho počúva až 59 % všetkých poslucháčov. Za touto dôverou je aj vlastný dopravný servis na bezplatnej linke 0800 202 900, ktorý ponúka rýchle dopravné informácie výhradne z regionálnych ciest.
"Výsledky nás nesmierne tešia a sú odmenou za prácu celého tímu. Ukazujú, že sme silným, stabilným a rastúcim médiom, ktoré je hlboko zakorenené v Trnave a okolí. Ďakujeme za dôveru všetkým našim poslucháčom v Trnave, Piešťanoch, Hlohovci, Galante a celom regióne," povedala station manažérka Trnavského rádia Nikol Kaňuková.

Kvantitatívny reprezentatívny prieskumu verejnej mienky pre Kittler mediu, ktorá má sieť 12 regionálnych rádií RegioMedia, ktorej súčasťou je aj Trnavské rádio, realizovala Agentúra AKO. Meralo sa na vzorke 880 respondentov vo všetkých okresoch Trnavského kraja. Ide už o šiesty reprezentatívny prieskum zameraný na podrobné dáta z jednotlivých okresov regiónu.