Spartak Trnava sa môže pochváliť vysokou aktivitou na sociálnych sieťach. Väčšinu videí má na starosti social media manažér klubu SAMUEL ĎURINSKÝ.
Ktorý z hráčov je najväčší exhibicionista, čím dokáže presvedčiť tých, ktorí sa nechcú zúčastniť PR aktivít a ako popri práci stíha aj dedinský futbal?
Pracujete vo futbalovom klube a zároveň aktívne hrávate. Už ste sa dostali do bodu, že ste mali futbalu vyše hlavy?
Ešte nie. Tým, že futbal milujem a dá sa povedať, že je to celý môj život – hrávam ho a sledujem odmalička – ešte som asi nepocítil presýtenie. Stále ma to baví.
Ako presne sa volá vaša pracovná pozícia v Spartaku Trnava?
Social media manager, ale pomáham aj s marketingom, PR a často aj s grafikou.
Platí teda, že v Spartaku musí každý robiť viac ako na jednej pozícii?
Sme skupina šikovných ľudí, ktorí zvládajú aj viac než len jednu úlohu a radi spolu brainstormujeme a pomáhame si. Vďaka tomu sme súdržnejší – fungujeme ako malá rodina.

Spartaku sa začala sezóna o niečo skôr než väčšine slovenských tímov. Pauza medzi sezónami bola krátka, začína sa liga. Máte vôbec niekedy voľný víkend?
Nedávno sme sa o tom bavili doma so ženou. Voľný víkend som nemal naozaj dlho. Aj keď Spartaku sezóna skončila, moja hráčska pokračovala ešte do polovice júna. A prakticky hneď, ako skončila, začal znova Spartak. Takže najbližšie voľné víkendy ma asi čakajú až niekedy okolo Vianoc.
Ako to zvláda vaše okolie? Najmä vaša manželka, s ktorou ste sa nedávno zosobášili?
Na začiatku trošku protestovala, nevedela si na to zvyknúť. Ale zvykla si. Vie, že je to práca, ktorú milujem a ktorá ma živí. Keď som šťastný ja, je šťastná aj ona. Samozrejme, bola by rada, keby sme spolu trávili viac času, ale snažím sa ten voľný čas, ktorý mám, venovať jej čo najkvalitnejšie.
Neupadáte niekedy do rutiny? 32 ligových zápasov, súperi sa opakujú, víkend čo víkend zápas, k tomu pohárové stretnutia…
Vôbec. To je asi to, čo ma na tejto práci baví najviac – každý deň je iný. Ešte sa asi nestalo, že by som robil dva dni po sebe to isté. Stále iné výstupy, iné grafiky, komunikácia s rôznymi hráčmi, odlišné promá na zápasy. Môže sa zdať, že robím stále to isté, ale v skutočnosti je tá práca veľmi pestrá.
Spartak v posledných rokoch robí veľa kreatívneho obsahu, najmä čo sa týka videí. Vnímate, že hráči sú ochotní spolupracovať, keď prídete s novým nápadom? Sú otvorení aj tomu, že si zo seba spravia srandu?
Hráči sa pred kamery veľmi nehrnú, necítia sa v tom prirodzene. Snažím sa im však vysvetliť, že je to dobré PR aj pre nich – môžu si tak budovať vlastné meno. Keďže mám s väčšinou z nich dobrý vzťah, napokon na spoluprácu pristúpia. Nikto mi ju zatiaľ vyslovene neodmietol, hoci občas to chce viac presviedčania.