METRO GUSTO je symbolom podpory slovenskej gastronómie

Byť viac v regiónoch je spôsob ako sa priblížiť zákazníkom.

(Zdroj: METRO SLOVAKIA)

BRATISLAVA. Nádvorie Primaciálneho paláca sa počas jedného večera premenilo na gastronomické nebo. Hostia si vychutnali čaro okamihu vďaka METRO GUSTO. Podujatie sa v druhom ročníku posunulo viac do regiónov. Svojim konceptom sa stalo jedinečnou príležitosťou na posilnenie obchodných vzťahov a vytvárania sietí v rámci gastro komunity. Počas júna bolo podujatie naplánované v troch slovenských lokáciách. V obci Svätý Anton, v Košiciach a na záver v Bratislave.

Načítavam video...
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

METRO GUSTO odštartoval trojlístok gastro zážitkov v utorok 11.6. v Múzeu vo Svätom Antone. Pokračoval v utorok 18.6. v Košiciach. Záverečné podujatie sa uskutočnilo v Bratislave v utorok 25. júna na nádvorí Primaciálneho paláca.

SkryťVypnúť reklamu

„Podpora slovenskej gastronómie v podobe METRO GUSTO je pre nás aj o vytváraní biznis sietí v podnikaní, čo je veľmi dôležité. Pomáha budovať cenné vzťahy, otvára príležitosti a podporuje výmenu poznatkov. Spojením sa s inými odborníkmi získavame prehľad o aktuálnych trendoch v odvetví a zdieľame osvedčené postupy. Dokážeme sa tak navzájom v segmente obohatiť, inšpirovať a motivovať,“ hovorí Manuel Sierra Asensi, Sales and Operations Director METRO Slovakia.

Rastie preferencia čerstvých surovín

Pre METRO Slovakia je kľúčový kvalitný lokálny sortiment. Prirodzene patrí k regionálnej kuchyni a je podporou slovenskej produkcie a jej dodávateľov.

„Návštevníci reštaurácií čoraz častejšie vyhľadávajú kvalitný sortiment. Z diskusií s našimi zákazníkmi preto vieme, že moderné gastro prevádzky sa nezaobídu bez ultračerstvých potravín. Každý deň pracujeme na tom, aby sme im dokázali poskytnúť lokálne sezónne potraviny v kategórii ovocie a zelenina, mäso a ryby a podobne. Stretnutia, aké bolo dnes, sú pre nás mimoriadne užitočné v tom, že máme možnosť so zákazníkmi ešte viac hovoriť o tom, čo by im v podnikaní pomohlo,“ vysvetľuje Kristián Ščípa, area manager METRO Slovakia Ivanka pri Dunaji.

SkryťVypnúť reklamu

„Naši zákazníci pôsobiaci v gastro segmente vedia, že dobré jedlo je radosť aj dokonalý zážitok. Podujatím METRO GUSTO sme im chceli priniesť čaro okamihu a symbolicky pripomenúť, že to, čo ich prevádzky potrebujú, nájdu u nás. Okrem čerstvých potravín aj široký sortiment potravinového a nepotravinového tovaru. Na viac než 5000 druhov sa vzťahuje program Kúp viac, plať menej so stabilne výhodnými cenami. dopĺňa Martin Ďurina, area manager METRO Slovakia Devínska Nová Ves.

Špičkoví šéfkuchári vykúzlili čaro okamihu

Slovenský segment gastronómie sa môže pochváliť špičkovými šéfkuchármi, ktorí svojmu remeslu skutočne rozumejú. A nebolo tomu inak ani na tomto evente.

Tím kuchárov pod vedením Petra Duranského, prezidenta Bocuse d’Or Slovakia slávnostne otvoril METRO GUSTO 2024 na nádvorí Primaciálneho paláca v Bratislave: „Do menu sme zakomponovali lokálne čerstvé suroviny. Slovenská kuchyňa je veľmi pestrá aj vďaka regionálnej rôznorodosti. Každý z nich dokáže ponúknuť niečo jedinečné. Pri príprave jedál sme využili kulinárske techniky, ktorými sa prezentujeme aj na Bocuse d‘ Or. Chceli sme, aby si hostia vychutnali vysoko kvalitný fine dining a prierez týchto komponentov a chutí. Verím, že večer bol pre všetkých skutočným zážitkom.“

SkryťVypnúť reklamu

(pozn.: Bocuse d’Or je najprestížnejšia súťaž kuchárskeho umenia na svete, ktorej je METRO Slovakia generálnym partnerom.)

Skúsenosti z praxe študenti potrebujú

METRO Slovakia dlhodobo spolupracuje so študentami stredných odborných škôl z celého Slovenska so zameraním na hotelové služby. Napríklad aj v rámci súťaže Kulinársky päťboj. Ani teraz, na METRO GUSTO, nechýbali a boli výraznou pomocou pri realizácii festivalu. Obojstranne výhodná spolupráca im okrem zážitkov prináša veľmi cenné skúsenosti priamo z praxe.

„Som nesmierne rád, že druhý ročník METRO GUSTO môžeme privítať aj v ďalších kútoch Slovenska. Je pre nás mimoriadne dôležité priblížiť sa našim zákazníkom. Komunikovať s nimi, prezentovať im naše služby a produkty a najmä úprimnú snahu prispievať k ich rastu,“ dodáva na záver Manuel Sierra Asensi, Sales and Operations Director METRO Slovakia.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Trnava

Komerčné články

  1. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta
  2. Ideálny čas na pohyb a dokonalú regeneráciu
  3. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom
  4. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom
  5. Operácia očí je riešením pre každú profesiu
  6. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu
  7. Private equity fondy priťahujú čoraz viac slovenských investorov
  8. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach
  1. Ideálny čas na pohyb a dokonalú regeneráciu
  2. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta
  3. Aplikácia Otvorené drevo potvrdzuje transparentnosť LESY SR
  4. Drevo pod kontrolou: Ako technológia RFID mení vývoz drevnej hmo
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom
  6. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom
  7. Operácia očí je riešením pre každú profesiu
  8. Private equity fondy menia budúcnosť rodinného podnikania
  1. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu 14 170
  2. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom 8 721
  3. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta 5 311
  4. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom 4 878
  5. Operácia očí je riešením pre každú profesiu 3 277
  6. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi 2 956
  7. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach 2 629
  8. Private equity fondy priťahujú čoraz viac slovenských investorov 1 587
  1. Elena Antalová: Boli sme veľmi vyspelá civilizácia
  2. Martin Zielosko: F1 Film
  3. Jaroslav Liptak: Pamätník, ktorý nikto nechce vidieť: Ako sa z pandémie stala politická hra a konšpiračný biznis
  4. Dušan Koniar: Jeden typ voliča prešľap neodpúšťa
  5. Viktor Pamula: Kríza slovenskej opozície ?
  6. Jolana Čuláková: Ad Kam zmizol blog Jána Valchára
  7. Ján Roháč: Je Banská Štiavnica mestom pre obyvateľov?
  8. Jana Čavojská: Zavolám neskôr...
  1. Ivo Nesrovnal: Matúš, vďaka za pozvanie, ale pod toto sa nepodpíšem. Ad električka v Petržalke. 28 762
  2. Martin Sukupčák: Ako jeden primátor "urbanizuje" mesto L. Mikuláš 12 308
  3. Jozef Mačo: Nelegálne skládky odpadu pri osadách nemajú odstraňovať obce. Nie že nemajú, nesmú. 10 756
  4. Ivan Čáni: Migaľ si svoje prvé a s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou aj posledné volebné obdobie užíva „naplno“. 8 958
  5. Juraj Kumičák: Atrapa 7 710
  6. Daniel Guľaš: Drony nad Moskvou: Úderný zásah do ruskej ekonomiky 7 113
  7. Otilia Horrocks: Kto je tu vlastne podozrivý? Matovičovci, ktorí zverejnia mená — alebo tí, čo mlčia? 6 130
  8. Oskar Kaman: Parkovacia politika Magistrátu zlyháva. 5 466
  1. Marcel Rebro: Slováci dokážu závidieť polosirote rehabilitačný tábor a beznohému protézu
  2. Marcel Rebro: Kaliňákove tanky, Pearl Harbor a slovenský ministerský časostroj
  3. Marcel Rebro: Verím, že dobijeme dobrým ľuďom baterky
  4. Roman Kebísek: Štúr na Slovanskom zjazde r. 1848: Prioritou Slovanov nie je záchrana Rakúska
  5. Post Bellum SK: Priatelia-Maďari, ktorí zohrali kľúčovú rolu počas Nežnej revolúcie
  6. Radko Mačuha: Peter Pellegrini je prezidentom vojny.
  7. Marcel Rebro: Za každým padlým hrdinom zostala stolička pri stole. A často aj dieťa, ktoré stratilo otca
  8. Marcel Rebro: Deti z Nikopola túžia po tábore. Autobusy však nejdú, vodiči majú strach z dronov
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu