TRNAVA. Nový dizajn, nové funkcie a aktuálne informácie pripravila na svojom webe Oblastná organizácia cestovného ruchu (OOCR) Trnava Tourism pre otvárajúcu sa turistickú sezónu. Inšpiráciu na jej nový vzhľad a náplň podľa povereného výkonného riaditeľa Alexandra Prostináka našla na webe švédskeho Štokholmu.
Domovská stránka ponúka intuitívne navigovanie v jednotlivých sekciách.
"Cieľom bolo vytvoriť najinovatívnejší web v cestovom ruchu na Slovensku. Návštevníkom chceme poskytnúť ešte lepší zážitok a informácie. Vylepšili sme nielen dizajn, ale aj logiku ovládania, používania a vyhľadávania. Veríme, že verejnosť prijme novinky a portál bude mať zvyšujúci sa počet používateľov," uviedol Prostinák.

Pod menu sa nachádza nepravidelná mriežka zostavená z kariet, ktoré obsahujú aktuálne témy a podujatia. Po kliknutí na konkrétnu kartu sa používateľovi zobrazia podrobné informácie, ktoré obsahujú popis, zobrazenie na mape s možnosťou navigovania a kontakt. Návštevníkom Trnavy pomôže v orientácii medzi pamiatkami a zaujímavosťami mesta, ale poskytne im aj tipy a rady. V budúcnosti bude portál prepojený aj s audiosprievodcom Špacírka Trnavou - City Walk.
Ekonomické dôsledky pandémie ohrozujú aj posledné nezávislé printové médiá v našich mestách a obciach. Patrí medzi ne aj sieť regionálnych týždenníkov MY, ktorá pod touto hlavičkou prevádzkuje 23 platených týždenníkov, 27 spravodajských regionálnych webov a viac ako 50 FB stránok.
Toto všetko už môže byť čoskoro minulosťou, pretože ekonomický útlm nám spôsobil masívny prepad predaja a príjmov. Ak chcete, aby aj vo vašom meste alebo v regióne zostali zachované kritické a nezávislé médiá (noviny a web) a ak chcete, aby vás o práci mesta a života v ňom neinformovali iba mestom financované média, podporte nás. Už aj sumou 4€ mesačne prispievate k tomu, aby sme mohli aj naďalej prinášať aktuálne a pravdivé informácie o živote vo vašom regióne, meste a obci. Vašu podporu teraz potrebujeme viac ako inokedy predtým. Ďakujeme!