Divadlo Jána Palárika namiesto veľkej sály otvorí svoj dvor

Prvým divadelným predstavením bude Kompletný Shakespeare zhltnutý za 120 minút.

Divadlo Jána Palárika.Divadlo Jána Palárika. (Zdroj: LEN)

TRNAVA. Trnavské Divadlo Jána Palárika (DJP) otvára do konca sezóny namiesto svojej veľkej sály divadelný dvor. Na ňom herci od piatka 12. júna odohrajú šesť predstavení pre dospelých, dospievajúcich i detských divákov. Prvým bude obľúbený Kompletný Shakespeare zhltnutý za 120 minút.

Informovala o tom marketingová riaditeľka Lucia Turňová.
"Máme záujem sa naživo stretnúť s našimi divákmi," uviedla.

Budú pokračovať i online aktivity

Kompletného Shakespeara si bude možné pozrieť aj 19. a 26. júna. V nedeľu 14. júna sa predstaví hosťujúci Teáter Komika s Prasiatkom Pigi a jeho dobrodružstvami, 22. júna s Oškvarkom a Omrvinkou. Posledným bude 28. júna čítanie z knihy Jozefa Kronera a Márie Števkovej O zlatej rybke / O rybke Beličke.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Divadlo bude súčasne pokračovať aj v online aktivitách, ktorými sa prihováralo divákom počas uplynulých týždňov.

Súvisiaci článok Trnavský kraj podporí samosprávy sumou vyše 88 tisíc eur Čítajte 

"Týždeň vždy začíname novým citátom na fasáde nášho divadla," uviedla Turňová.

V utorky budú pre deti pripravené tvorivé dielne a pre dospelých záznam niektorého z predstavení DJP alebo talkshow. V stredu, sobotu a nedeľu pridáva divadlo na sociálnu sieť novú Večernú chvíľku poézie a v stredu tiež humorný seriál Doma je prča. Vo štvrtok pokračuje Michal Jánoš v originálnej prechádzke divadelnými dejinami DraMA TÚRA a v piatok si možno pozrieť záznam predstavenia DJP.

Letný divadelný tábor

Do konca sezóny DJP žiadnu premiéru neplánuje. "Dve zameškané sme presunuli na jeseň a začiatok budúceho roka," povedala Turňová.

SkryťVypnúť reklamu

Na leto DJP avizuje nový ročník letného divadelného tábora, jeho konanie bude však, ako dodala, závisieť od rozhodnutí v rámci opatrení proti šíreniu nového koronavírusu. Rodičia podľa jej slov záujem o túto aktivitu pre svoje deti majú a priebežne ich prihlasujú.

#MyVasPotrebujeme

Ekonomické dôsledky pandémie ohrozujú aj posledné nezávislé printové médiá v našich mestách a obciach. Patrí medzi ne aj sieť regionálnych týždenníkov MY, ktorá pod touto hlavičkou prevádzkuje 23 platených týždenníkov, 27 spravodajských regionálnych webov a viac ako 50 FB stránok.

Toto všetko už môže byť čoskoro minulosťou, pretože ekonomický útlm nám spôsobil masívny prepad predaja a príjmov. Ak chcete, aby aj vo vašom meste alebo v regióne zostali zachované kritické a nezávislé médiá (noviny a web) a ak chcete, aby vás o práci mesta a života v ňom neinformovali iba mestom financované média, podporte nás. Už aj sumou 4€ mesačne prispievate k tomu, aby sme mohli aj naďalej prinášať aktuálne a pravdivé informácie o živote vo vašom regióne, meste a obci. Vašu podporu teraz potrebujeme viac ako inokedy predtým. Ďakujeme!

Chcem podporiť →

Koronavírus SARS-CoV-2

Ilustračné foto.

Vyjadrenia splnomocnenca vlády považujú za ohrozovanie verejného zdravia ľudí.


TASR 1
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Trnava

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 921
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 569
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 722
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 571
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 279
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 076
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 726
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 082
  1. Otilia Horrocks: Keď sa p. redaktorka Benedikovičová opýtala premiéra Roberta Fica na PPA haciendy... /plus video/
  2. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Druhá časť.
  3. Peter Slamenik: Černák
  4. František Kukura: Vízia upadnutia Slovenska do bezvýznamnosti
  5. Ján Chomík: Blázni
  6. Jozef Foltýn: Netanjahu je vojnový zločinec, terorista a fašista v jednej osobe
  7. Anna Miľanová: Myslím, mladí ľudia myslia kriticky, ale sú nepochopení, neakceptovaní
  8. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 185
  2. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 13 134
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 604
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 273
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 854
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 634
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 012
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 519
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Otilia Horrocks: Keď sa p. redaktorka Benedikovičová opýtala premiéra Roberta Fica na PPA haciendy... /plus video/
  2. Anton Kovalčík: Vatikán a iné štáty v Druhej svetovej. Nemecko a Rakúsko. Druhá časť.
  3. Peter Slamenik: Černák
  4. František Kukura: Vízia upadnutia Slovenska do bezvýznamnosti
  5. Ján Chomík: Blázni
  6. Jozef Foltýn: Netanjahu je vojnový zločinec, terorista a fašista v jednej osobe
  7. Anna Miľanová: Myslím, mladí ľudia myslia kriticky, ale sú nepochopení, neakceptovaní
  8. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 185
  2. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 13 134
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 8 604
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 273
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 854
  6. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 634
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 012
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 519
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu