Obyvatelia mesta Trnava sa dočkali a už od 29. novembra môžu nakupovať v novootvorenej predajni spoločnosti Kaufland. Moderný priestor v poradí už druhej predajne v tomto meste je navrhnutý tak, aby uspokojil potreby aj toho najnáročnejšieho zákazníka. Okrem toho sa spoločnosť Kaufland v rámci jej otvorenia v dňoch od 29. 11. do 1. 12. 2018 rozhodla podporiť projekt s názvom miniTrnava - mesto detí, ktorý počas troch letných týždňov umožňuje malým Trnavčanom zmeniť sa na občanov vlastného minimesta.

Otvorenie predajne prinesie do Trnavy od 29. 11. do 1. 12. bohatý sprievodný program pre deti a dospelých. Deti sa môžu počas týchto troch dní zabaviť na festivale maskotov a zúčastniť sa zaujímavých tvorivých dielní. Dospelí sa môžu zapojiť do súťaží o nákupné poukážky. Vo štvrtok 29. 11. od 14.00 do 16.00 h sa bude konať autogramiáda hercov s deťmi z obľúbeného seriálu Oteckovia. Zákazníci môžu zároveň svojím nákupom podporiť dobrú vec. Počas 29. 11. až 1. 12. 2018 prispeje spoločnosť Kaufland z každého nákupu v minimálnej hodnote 20 eur sumou 1 euro na veľký prázdninový projekt Mesta Trnava s názvom miniTrnava – mesto detí. V lete 2019 sa bude konať už tretí ročník tohto jedinečného podujatia, aké nemá na Slovensku obdobu. V priestoroch Mestského zimného štadióne vyrastie minimesto, ktoré si deti samy spravujú. MiniTrnavčania vo veku od 8 do 15 rokov tu majú svojho starostu, matriku, úrad práce, banku, univerzitu, kino, noviny, televíziu, dielne a množstvo ďalších inštitúcií, aké v správnom meste nesmú chýbať.
„Deti si na vlastnej koži vyskúšajú, ako funguje naozajstné mesto. Učia sa samostatnosti a zodpovednosti, nadväzujú nové priateľstvá a najmä sa skvelo zabávajú. Na tri týždne majú postarané o plnohodnotný program, navyše zadarmo a bez potreby prihlasovať sa vopred,“ vysvetľuje Katarína Haršányiová z Mesta Trnava, koordinátorka projektu miniTrnava – mesto detí.

Nová trnavská predajňa je postavená podľa najnovších štandardov spoločnosti a každý zákazník v nej nájde nielen stály, ale aj sezónny či nepotravinový tovar rôzneho druhu. Vďaka otvorenému konceptu, ktorý predajňa ponúka, sa zákazník hneď po vstupe do predajne ocitne v oddelení ovocia a zeleniny, hneď za ním sa nachádza pekáreň. Samozrejmosťou sú aj pulty s čerstvým mäsom a nechýbajú ani samoobslužné pokladne či malé nákupné košíky na rýchly nákup. Nakupovanie v predajni sa tak stáva jednoduchým a rýchlym.
Požiadavky zákazníkov zohľadňuje aj samotné rozmiestnenie sortimentu. Mrazený tovar sa nachádza hneď pri pokladniach, v blízkosti ktorých nechýba regál s rýchlym občerstvením či vynovený informačný pult. Pre lepšiu orientáciu sú jednotlivé oddelenia označené farebne a s viditeľnými nápismi.„Neustále sa snažíme pre všetkých prinášať pestrú škálu produktov v najvyššej kvalite, čerstvosti a za najvýhodnejšie ceny. Veríme, že nová predajňa splní očakávania našich zákazníkov a budú sa k nám opakovane a radi vracať. Zároveň sme veľmi radi, že ako dobrý partner komunity podporíme v rámci otvorenia tejto novej predajne aj projekt miniTrnava – mesto detí,“ hovorí Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Aj táto predajňa sa môže pochváliť tým, že garantuje ekologický prístup. Funguje na systéme rekuperácie, vďaka ktorej šetrí spoločnosť Kaufland energiu, a tým aj životné prostredie. Zákazníkom je k dispozícii predajná plocha o rozlohe zhruba 3 493 m². Areál obchodného domu sa rozprestiera na pozemku s celkovou rozlohou 28 378 m², zastavaná plocha z toho predstavuje približne 5 550 m².


Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 230 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Prvý obchodný dom otvoril Kaufland v roku 2000 v Poprade a doteraz otvoril na území Slovenska spolu 67 prevádzok.
Obchodné domy Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu, dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017, 2018), Najdôveryhodnejšia značka (2016, 2017) a Zodpovedný predajca (2016). Spoločnosť Kaufland je generálnym partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) a PRO-HOKEJ a. s. V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje. Viac informácií na:www.kaufland.sk.
