HLOHOVEC. Radnica vlani zriadila toto pracovisko na prízemí svojej budovy z dôvodu zefektívnenia vybavovania žiadostí a poskytovania informácií obyvateľom mesta.
Spustili elektronický systém
"Po pol roku, v októbri 2017 sme následne spustili elektronický vyvolávací a hodnotiaci systém, ktorý slúži na privolávanie klientov na jednotlivé pracoviská, ale aj na vedenie štatistiky a hodnotenie zamestnancov," uviedla Mária Vozárová, ktorá zodpovedá za chod centra.

Doplnila, že najviac klientov vybavia na pracoviskách, ktoré vyberajú úhrady, veľký záujem je aj o osvedčovanie listín a podpisov.
Najviac v novembri
Z doterajších štatistík vyplýva, že klientske centrum bolo najnavštevovanejšie v novembri, kedy bolo vybavených 2522 klientov, avšak Vozárová dodala, že najrušnejšie mesiace - apríl a máj, kedy ľudia prichádzajú platiť dane a iné poplatky, sa ešte len blížia. Ďalšou zmenou bolo predĺženie otváracej doby, v ranných hodinách môžu klienti prísť vybaviť si svoje požiadavky už od 7.30 hodiny.

Hlohovčania mali možnosť vyjadriť na zriadenie centra a jeho služby názor. "Z piatich stupňov hodnotenia nám deväť z desiatich klientov dalo najlepšie hodnotenie, čo si veľmi vážime," uviedla Vozárová.