Streda, 28. september, 2022 | Meniny má Václav

GEFCO SLOVENSKO: PRAX JE VÝHODOU, NIE PODMIENKOU

Ak by ste si v súčasnosti prešli najväčšie pracovné portály, našli by ste na nich približne 300 inzerátov, ktoré spolu ponúkajú okolo 800 voľných pracovných miest pre vodičov vysokozdvižných vozíkov.

Ak by ste si v súčasnosti prešli najväčšie pracovné portály, našli by ste na nich približne 300 inzerátov, ktoré spolu ponúkajú okolo 800 voľných pracovných miest pre vodičov vysokozdvižných vozíkov.

Niekomu sa to možno bude zdať málo, keďže slovenský trh momentálne eviduje okolo 250 000 ľudí bez práce. Mnoho ľudí zastáva názor, že je táto profesia určená najmä pre nekvalifikovanú pracovnú silu so základným vzdelaním bez akýchkoľvek zručností. Opak je však pravdou. Práca vodiča vysokozdvižného vozíka je predovšetkým určená tým, ktorí v pracovnom nasadení nezabúdajú na obratnosť, presnosť či profesionálnosť.

SkryťVypnúť reklamu

Presvedčte sa o tom sami prostredníctvom náborového videa spoločnosti GEFCO Slovensko: https://www.facebook.com/gefco.sk/videos/579383832253269/

Prenechajte úrad práce iným, skúste zmenu

Práca vodiča vysokozdvižného vozíka nie je jednoduchá. Na vedenia vozíka totiž potrebujete špeciálne oprávnenie. Samozrejmosťou by preto mala byť 100 % zručnosť, aby ste boli schopný zvládnuť vozík v preplnených a malých uličkách skladu. Pravdou však zostáva, že ľudí s potrebnou kvalifikáciou a rokmi skúseností je na slovenskom trhu naozaj málo. Skúsení vodiči vysokozdvižných vozíkov sú preto vzácni a pre logistické spoločnosti nenahraditeľní.

V prípade, že ste sa s touto profesiou už niekedy stretli viete, že samotné absolvovanie kurzu na vysokozdvižný vozík nie je lacnou záležitosťou, ktorú si nemôže dovoliť každý. Bez oprávnenia ovládať vysokozdvižný vozík vás však nikde nevezmú a vy sa tak dostávate do začarovaného kruhu. Niektoré logistické spoločnosti však už vedia, že najlepším riešením je „vychovať“ si odborníkov na vlastnej pôde.

SkryťVypnúť reklamu

GEFCO vám to zaplatí

Pre GEFCO Slovakia, ktoré je jedným z popredných logistických lídrov na trhu, je dôležitý rozvoj každého svojho zamestnanca, a preto ponúka pracovnú príležitosť aj tým, ktorí nemajú na vysokozdvižný vozík potrebné oprávnenie. Ak vám však nie sú cudzie vlastnosti ako precíznosť, zodpovednosť, zmysel pre detail, ochota pracovať na vysokozdvižnom vozíku a máte záujem o túto profesiu, avšak nemáte dostatok financií na kvalifikáciu, nezúfajte, GEFCO vám kurz zaplatí. Okrem toho vám poskytne množstvo zamestnaneckých benefitov a bohatý bonusový systém, ako napríklad mesačný bonus, 13.plat, príspevok na dopravu, relaxačné poukážky, narodeninové poukážky, zdravotnú starostlivosť, náborový príspevok a mnohé ďalšie.

Za 50 % pracovného času 63 % platu

GEFCO Slovakia ponúka v rámci svojej trnavskej pobočky unikátny model víkendového zamestnania pre všetkých, ktorí sa chcú počas týždňa venovať svojim deťom alebo si chcú zvýšiť svoj bežný príjem. Je to veľmi jednoduché, pracujete iba v sobotu a v nedeľu v noci. Za to dostanete až 63 % z príjmu a viaceré zamestnanecké benefity.

SkryťVypnúť reklamu

GEFCO Slovakia v číslach:

  • 133 – obrat v mil. €
  • 620 zamestnancov
  • 10 pobočiek
  • 302 000 prepravených vozidiel
  • 69 400 – skladová plocha v m²

Najčítanejšie na My Trnava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Piešťanská firma ovládla svet zubárskych kresiel
  2. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil
  3. Takto si nastavíte, aby vám maily od SME nekončili v spame
  4. Jazdíte na pneumatikách Continental?
  5. Vyskúšajte vylepšenú aplikáciu SME aj s novou SME Minútou
  6. Najradšej by ste sa pri čítaní správ nechali zahrabať?
  7. Štát zvyšuje dotácie na nájomné bývanie
  8. Osem cestovateľských tipov, kam sa vybrať cez jesenné prázdniny
  1. Union prepláca všetky doplatky za lieky pre deti do 18 rokov
  2. Medzi prírodnými izoláciami vedie celulóza
  3. Zvyšky z vašej kuchyne môžu pomôcť v boji s klimatickou krízou
  4. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil
  5. Nie všetko sa deje na červenom koberci
  6. Takto si nastavíte, aby vám maily od SME nekončili v spame
  7. Jazdíte na pneumatikách Continental?
  8. Rebríček úsporných ojazdených vozidiel
  1. Tejto zelenine patrí štvrté miesto na svete. Máte ju doma? 12 101
  2. Osem cestovateľských tipov, kam sa vybrať cez jesenné prázdniny 11 160
  3. Vyskúšajte vylepšenú aplikáciu SME aj s novou SME Minútou 3 613
  4. OMV mení kuchynský olej za kávu. Teraz na celom Slovensku 3 489
  5. Jazdíte na pneumatikách Continental? 2 848
  6. Bublina: Hravý a kreatívny časopis pre deti v denníku SME 2 562
  7. Morca-della a Pali. Tatrakon stojí na osvedčenej klasike 2 493
  8. Najradšej by ste sa pri čítaní správ nechali zahrabať? 2 348

Blogy SME

  1. Martin Kiňo: RODINNÉ FIRMY: Pre rodinnú firmu je vhodný externý poradca, pomôže riešiť aj konflikty (4. časť)
  2. Marek Mačuha: Prečo odvolať Matoviča
  3. Peter Fiabáne: Riešenia najväčších výziev vyžadujú čas a rozvahu, nie statusy na sociálnych sieťach.
  4. Patrik Zimáni: Šeď nevšímavosti okolo nás.
  5. Marián Betík: Môj mobil je debil a čo ja?
  6. Miroslav Danko: Otvorený list Mikulášovi Dzurindovi
  7. Štefan Vidlár: Krvavé častušky
  8. Věra Tepličková: Už nemusíme tápať v temnotách. Svetlo sveta uzreli prvé nápady, ako na pracoviskách šetriť energie
  1. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú. 15 460
  2. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia v Rusku dobrou správou? 13 903
  3. Roman Kebísek: Malý prehľad prepadov Jánošíka, ku ktorým sa priznal 7 703
  4. Janka Bittó Cigániková: Katarína Hatráková a Romana Tabák sa dnes stali symbolom pokrytectva a bezcharakternosti 5 534
  5. Matúš Lazúr: Čo bude špendlíkom ktorý spôsobí prasknutie realitnej bubliny? 4 644
  6. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia dobrá, diel tretí. 3 429
  7. Ján Valchár: Mohylizácia ruských brancov. Presne podľa plánu. 2 850
  8. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia dobrá, part II. 2 789
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Trnava - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Trnava

Takto vyzerá Pracháreň vo vnútri.

Národná kultúrna pamiatka v centre Trnavy by sa mala dočkať opravy.


1 h
Nový mestský úrad v Leopoldove

Tri kandidátky sú nezávislé, jeden je nominantom politickej strany.


TASR 3 h

Samospráva upozorňuje vodičov na dopravné obmedzenia.


SITA 5 h
Ilustračný obrázok

Samospráva však bude musieť urobiť určité opatrenia.


TASR 7 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Policajti namerali v mestskej časti Považskej Bystrice Milochov 28-ročného vodiča Kie Ceed, ktorý prekročil maximálnu povolenú rýchlosť o 75 kilometrov za hodinu (km/h).


TASR 27. sep

Vodiči sa dlhodobo sťažujú, že na Hutách sa na asfalte šmýka.


26. sep

Podpísalo sa memorandum o ochrane povodia rieky.


27. sep

Dostavba bude trvať dlhšie a štát zaplatí viac.


7 h

Blogy SME

  1. Martin Kiňo: RODINNÉ FIRMY: Pre rodinnú firmu je vhodný externý poradca, pomôže riešiť aj konflikty (4. časť)
  2. Marek Mačuha: Prečo odvolať Matoviča
  3. Peter Fiabáne: Riešenia najväčších výziev vyžadujú čas a rozvahu, nie statusy na sociálnych sieťach.
  4. Patrik Zimáni: Šeď nevšímavosti okolo nás.
  5. Marián Betík: Môj mobil je debil a čo ja?
  6. Miroslav Danko: Otvorený list Mikulášovi Dzurindovi
  7. Štefan Vidlár: Krvavé častušky
  8. Věra Tepličková: Už nemusíme tápať v temnotách. Svetlo sveta uzreli prvé nápady, ako na pracoviskách šetriť energie
  1. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú. 15 460
  2. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia v Rusku dobrou správou? 13 903
  3. Roman Kebísek: Malý prehľad prepadov Jánošíka, ku ktorým sa priznal 7 703
  4. Janka Bittó Cigániková: Katarína Hatráková a Romana Tabák sa dnes stali symbolom pokrytectva a bezcharakternosti 5 534
  5. Matúš Lazúr: Čo bude špendlíkom ktorý spôsobí prasknutie realitnej bubliny? 4 644
  6. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia dobrá, diel tretí. 3 429
  7. Ján Valchár: Mohylizácia ruských brancov. Presne podľa plánu. 2 850
  8. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia dobrá, part II. 2 789
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu