TRNAVA. Do 15. augusta môžu záujemcovia predkladať svoje ponuky na zabezpečenie stavebných prác na prízemí Mestského úradu v Hlohovci. To by radnica rada premenila na klientske centrum, ktoré zjednoduší život obyvateľom.
Predpokladané náklady na prestavbu presahujú 141-tisíc eur bez DPH, konečná suma však bude jasná až po skončení verejného obstarávania. Jeho víťazom bude ten, kto práce do-káže urobiť najlacnejšie a v priebehu deväťdesiatich dní.
Prestavbu chce mesto uskutočniť už v tomto roku a do klientskeho centra sústrediť viacero úradníkov.
Matrika aj rybárske lístky
Matričný úrad, osvedčovanie listín, osvedčovanie podpisov na listinách, pokladňa, podateľňa, agenda miestnych daní a poplatkov a tiež výdajňa rybárskych lístkov.To je len niekoľko činností, ktoré by malo nové klientske centrum zastrešiť.
„Bude tam tiež integrované obslužné miesto, evidencia obyvateľstva, agenda registra adries a prideľovania súpisných a orientačných čísel,“ povedala hovorkyňa Hlohovca Zuzana Hrinková Siebenstichová.Klientske centrum bude podľa nej zároveň slúžiť aj na podávanie základných informácií obyvateľom a rovnako na pomoc pri podaní žiadostí a riešení podnetov z rôznych oblastí života v meste.
Druhé v poradí
Klientske centrum na mestskom úrade bude v poradí druhé, ktoré by malo uľahčiť ľuďom vybavovačky.
Vlani v apríli tu oficiálne otvorili klientske centrum na okresnom úrade, miestni tu vybavia agendu katastrálneho odboru, pozemkového a lesného odboru i odborov živnostenského podnikania, cestnej dopravy a pozemných komunikácií a tiež odboru starostlivosti o životné prostredie.
Súčasťou klientskeho centra na okresnom úrade je aj elektronický kontraktačný systém, podateľňa okresného úradu a rovnako ako plánujú aj na meste, osvedčovanie listín a overovanie podpisov.