PIEŠŤANY. Primátor Piešťan Miloš Tamajka rozhodol o ďalších organizačných zmenách v štruktúre mestského úradu. Po personálnom zemetrasení v auguste minulého roku muselo odísť z úradu desať ľudí, po novom majú štyria pribudnúť.
Informovala o tom hovorkyňa Mestského úradu Eva Bereczová. Organizačné zmeny na mestskom úrade sú kompetenciou primátora.
Dve nové miesta referentov vznikli podľa novej organizačnej štruktúry na oddelení stavebných služieb a rozvoja mesta, po jednom na oddelení služieb a na oddelení IT. Pohovory s uchádzačmi na nové pracovné miesta sa budú konať v najbližších týždňoch. Tamajka rozhodol aj o rozdelení doterajšej kancelárie vedenia mesta na kanceláriu primátora a kanceláriu prednostu mestského úradu, pričom minulý rok obe tieto kancelárie spojil. Dôvody aktuálnej organizačnej zmeny vedenie mesta
Minulý rok k 1. septembru primátor Piešťan zrušil všetky dovtedajšie organizačné jednotky vrátane jednotlivých oddelení a referátov. Nahradila ich kancelária vedenia mesta a šesť novovytvorených oddelení, všetky vedúce miesta boli obsadzované nanovo.
Od zmeny organizačnej štruktúry si vtedy vedenie mesta sľubovalo zefektívnenie chodu úradu, zlepšenie služieb pre obyvateľov a šetrenie peňazí.