TRNAVA. Konferenciu Marketing Identity pripravuje Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave. Jej dvanásty ročník sa bude konať na zámku v Smoleniciach od 10. do 11. novembra a má podtitul Digitálny život.
Na podujatí svoje poznatky prepoja významní odborníci z akademickej obce, marketingoví špecialisti a profesionáli z oblasti médií. Súčasťou programu sú nielen prednášky, ktoré poodhalia vznik úspešných projektov, ale aj predstavenie inšpiratívnych kampaní a trendových noviniek na trhu.
Konferencia je v tomto roku rozdelená do štyroch sekcií - digitálny marketing, digitálny spotrebiteľ, digitálne hry a digitálne médiá. Z prednášok sa účastníci dozvedia, ako zvýšiť návštevnosť webu počas roka o 300 %, ale aj ako sa robí marketing globálne úspešnej digitálnej hry. Témy druhého dňa konferencie riešia problematiku dialogického mediálneho života dieťaťa, komunikácie značiek v sociálnych médiách, kreatívneho prostredia na Slovensku v sociálnych médiách a podobne.
Cieľom konferencie je predovšetkým podporenie dialógu medzi odborníkmi z akademickej obce a praxe. V závere oboch dní je program zavŕšený panelovou diskusiou, v ktorej svoj názor vyjadria zástupcovia úspešných projektov, ako aj významní pedagógovia pôsobiaci na pôde európskych univerzít. Informoval Martin Horváth z Kabinet public relations UCM.